Karinnn Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hei! Jeg reiser til Alanya 13. mai. Noen som veit åssen været er der på denne tiden? Er det varmt nok til å gå i kjole om kvelden, og er havet varmt nok til å bade i? Pleier det å være mange turister der på den tiden??? Håper på svar:)
Angelheart2 Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Hei! Jeg reiser til Alanya 13. mai. Noen som veit åssen været er der på denne tiden? Er det varmt nok til å gå i kjole om kvelden, og er havet varmt nok til å bade i? Pleier det å være mange turister der på den tiden??? Håper på svar:) Perfekt! Vi pleier å reise til Alanya i mai, vi.... Som regel litt senere enn du skal, men har også vært der tidlig i mai. Mai er perfekt fordi: Det er ikke fullt så varmt (i juli-august er det ofte 42-45 varmegrader om dagen) Det er ikke så mange turister Det er mye billigere å reise. Det er fortsatt varmt og godt i både luft og vann, men selvsagt ikke like varmt som senere. Jeg er uansett ikke noe glad i å bade i havet, så for meg spiller det ingen rolle hvor varmt havet er, men mannen min bader alltid når vi er der. Man kan fint gå i sommerkjole, bikini, shorts osv. Det er iallefall mye varmere enn en gjennomsnittlig sommerdag her hjemme ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå