AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Tror dere facebook-bruken vil vare evig? Når jeg først har facebook i livet mitt (siden 2007), så kan jeg egentlig ikke se for meg en hverdag uten. Ikke at jeg bruker face så innmari mye, men det er hyggelig å følge med på hva venner og bekjente driver med, skal de skal osv. I tillegg er det jo utrolig praktisk å avtale arrangementer på face. Men likevel føler jeg at jeg bare får mindre og mindre privatliv. Alt blir jo postet på face, og det er lite jeg kan gjøre for å fjerne meg selv fra det. Men jeg lurer på hvordan det er om 5, 10, 15 år. Vil vi fortsatt være avhengig av facebook da
Cata Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Niks (heldigvis). Verden forandrer seg og det gjør vår bruk av medier også. FB vil før eller siden forsvinne, og trolig bli erstattet av et eller annet annet som jeg ikke er i stand til å forestille meg ennå. 1
Envy Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Jeg tror bruken vil være der som et praktisk verktøy (litt som telefon), men at opplegget vil endre seg. Man ser jo f.eks nå at folk sjelden oppdaterer statusene sine. Man snakker kanskje heller på chat eller innboks.
Gjest juvelia Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Mulig facebook får en konkurent som tar over,men tror den form for sosialnettverk er kommet for å bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå