Gå til innhold

Om det å mase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil man ha noe, så må man gå etter det. Men hvor langt kan man gå? Hater denne katt og mus leken. Har dealet litt med en fyr et par uker. Til å begynne med var han veldig på, men nå har han kjølnet litt. Hender jeg hører noe fra han dann og vann, men samatalen dør etter en stund fordi han bare slutter å svare, eller fordi jeg må spørre og spørre.

Jeg har nå ikke tatt initiativet til noe siden forrige uke, men vet ikke om jeg tør sende han en melding? Er redd han skal synes at jeg maser, men samtidig, om jeg aldri tar kontakt, kan vel han tro at jeg er kjølig?

Han har vært den som har måttet ta kontakt den siste uka.

Sende melding, eller ikke sende melding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han siden sist du tok initiativ?

Skrevet

Har du snakket med han siden sist du tok initiativ?

Ja, vi er kolleger, så vi møtes på jobb. Er mye blikk, men siden vi ikke jobber i samme avdeling snakker vi ikke så mye sammen der. Vi har møttes flere ganger utenom jobb (mest i festlige anledninger) osv. Han har vel tatt initiativ 2-3 ganger, siden sist jeg tok kontakt.

Jeg bare føler likevel at "noe" er galt. Hadde litt lyst til å sende melding og "se hva som skjer", men er så utrolig kjipt hvis samtalen blir å gå trått igjen!

Skrevet

Ingen som har noen tips? Hva ville dere gjort?

Skrevet

Livet er for kort til å vente på mennesker som ikke svarer, hallo, hvis det er riktig så blir det ikke slik mellom to mennesker.

Skrevet

Helt sant. Tror jeg bare lar hele greia ligge.

Skrevet

Helt sant. Tror jeg bare lar hele greia ligge.

Finn en ny som ikke lar deg tvile, det er tuuusen ganger bedre! :)

Skrevet

Finn en ny som ikke lar deg tvile, det er tuuusen ganger bedre! :)

Jeg har egentlig ikke lyst til å finne en ny, for jeg har ikke lyst på noe forhold :gjeiper:

Vet ikke hva jeg vil med denne heller.. Spenningen kanskje?

Skrevet

Jeg har egentlig ikke lyst til å finne en ny, for jeg har ikke lyst på noe forhold :gjeiper:

Vet ikke hva jeg vil med denne heller.. Spenningen kanskje?

Når du finner en som er riktig har du lyst på ett forhold garantert, i mellomtiden er det greit med litt spenning ja, men ikke med hvem som helst, kresenhet;).. ta gjerne de peneste på din vei, det lærer du mye av.

Skrevet

Når du finner en som er riktig har du lyst på ett forhold garantert, i mellomtiden er det greit med litt spenning ja, men ikke med hvem som helst, kresenhet;).. ta gjerne de peneste på din vei, det lærer du mye av.

Han det er snakk om her er superhunk. kanskje det som er litt av problemet, han vet at han er noe ;)

Skrevet

Han det er snakk om her er superhunk. kanskje det som er litt av problemet, han vet at han er noe ;)

javel, men de er bare mennesker de og, like utsatt for menneskelige påkjenninger som alle andre,regner med fyren er ganske ung da, ingen voksen mann med respekt for damer som trenger leke katt og mus, de tar det de vil ha.

Skrevet

javel, men de er bare mennesker de og, like utsatt for menneskelige påkjenninger som alle andre,regner med fyren er ganske ung da, ingen voksen mann med respekt for damer som trenger leke katt og mus, de tar det de vil ha.

Ja, det er han. Håper virkelig du har rett, for det er en lek jeg er drittlei!

Skrevet

Ja, det er han. Håper virkelig du har rett, for det er en lek jeg er drittlei!

Så slutter du med det da, mye gøyere og leke med de som behandler deg bra:)

Skrevet

Så slutter du med det da, mye gøyere og leke med de som behandler deg bra:)

Hehe ja.. tror ikke de finnes. Eller så må jeg slutte å gå etter sånne superkjekke!

Skrevet

Send melding.

Han kan ikke lese tankene dine.

• Liker 1
Skrevet

Send melding.

Han kan ikke lese tankene dine.

Hehe :sjenert:

Tar det en annen dag jeg!

Feiga ut..

Skrevet

Hehe :sjenert:

Tar det en annen dag jeg!

Feiga ut..

Den som intet våger, intet vinner.

Come on, now.

• Liker 1
Skrevet

Om du ikke er interessert i et forhold og i tillegg føler at hans interesse har dabbet av, er det vel strengt talt ingen grunn til å holde på med dette? Jeg hadde nok kuttet ham ut, om jeg var deg.

Skrevet

Hvis dere jobber sammen, hvorfor ikke gjøre en approch på jobb? Real life er alltid bedre enn de j..... SMSene.

I verste fall, send en SMS. Prøv å se hvordan landet ligger. Han tar jo kontakt med deg, så litt interesse er det jo der. Er den totalt borte, er han borte.

Jeg ville tatt det live, som sagt, i verste fall på SMS. Slutt å spill og bare *do it*. Du skriver jo som om du er med på spillet, så er du lei spill, så bryt reglene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...