Gå til innhold

Emmaljunga nitro city

Felia

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært fast bestemt på Emmaljunga nitro city.

men når jeg har googlet litt ekstra, så har jeg oppdaget at det kanskje ikke er den beste vogna?

Rister visst lett når det blir ujevnt underlag..

jeg vil gjerne at vognen skal inneholde svinghjul og punkteringsfrie hjul, være lett og legge sammen og gjerne en by vogn.

Hva har du ?

Og er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Nitro city og er kjempefornøyd :jepp: Selfølgelig rister den litt på ujevnt underlag, men ikke så mye mer enn andre vogner. Det er ingen vogner som ikke rister på ujevnt underlag.

Hvis du vil ha svinghjul og byvogn tror jeg egentlig Nitro city er den beste, den var iallfall det når jeg var på vognjakt :jepp:

Jeg så på Teutonia cosmo og, men synes ikke den virket så fin som Emmaljunga sine vogner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Bugaboo Cameleon er noe for deg? Vet at den ligner en del på Nitro City. Vi har ikke hatt noen problemer med mye risting på vår vogn ihvertfall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Kjenner jeg har veldig vanskelig for å klare og velte meg over til en annnen vogn :fnise:

Nitro city har jeg hatt lyst på i flere mnder!

Har alt jeg vil ha.

Kjøper vogna i begynnelsen av mars, så da må jeg være 100% sikker :)

(kjenner jeg meg rett, så blir det vel en Nitro City.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risting kan jo være positivt. Her nytter det av og til ikke å roe babyen bare på asfalt. Det bør helst være skogvei/bulkete snø. Aner forøvrig ingenting om vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Trille Viper 4s?

Den er omtrent like stor som Nitro'en, og har svingbare forhjul. Kikket på denne i butikk her om dagen, og den virket virkelig som et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...