Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg trenger litt hjelp fra noen som "kan det"!! Hvor lenge etter EL kan jeg forvente å få mens? Jeg har alltid så mye uregelmessig besøk... Har et ørlite håp om at jeg kan være gravid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Det variere veldig avhengig av lengde på syklus. Men i utgangspunktet kan du regne ca 14 dager fra EL til mens. Det er den tiden egget bruker på å feste seg, dersom det er blidt befruktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevipp Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Tar jeg helt feil hvis jeg sier 11 til 17 dager? Det har ihvertfall jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Normalen ligger nok på mellom 11 og 17 dager. Jeg er ikke en prøver men har en knallpresis syklus og jeg har 14 dager slik standarden er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Tusen takk for nyttige svar...jeg går nemlig og grubler på om jeg kan være gravid. Tror jeg hadde EL like etter juleaften (tror jeg) og har noen murringer nede i magen...hmmm! Men for å få bekreftet at det var EL jeg hadde; hvor lenge etter Tante Rød kommer El da? Sånn cirkus...?? Er visst ikke helt dreven på dette her... Håpefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå