Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig funnet en foundation med riktig farge for min hudtone. Nemlig Helena Rubinstein Color Clone 13. Men den er jo så dyyyyr i parfymeri :(

Jeg har prøvd å søke etter den på nett, men finner ikkenoe annet enn tullesider fulle av popups som får meg til å tenke FAKE!! med en gang. Kan det stemme at et så vanlig merke ikke er å få tak i på nett?

Noen som har tips til sider jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helena Rubenstein er ikke noe som selges rimelig noe sted tror jeg. Dette merket finnes kun utvalgt steder. Men flyplasser og strawberrynet kan være verdt å forsøke! Jeg er også dødsfan av HR, særlig mascaraen :)

Skrevet

Jeg fikk kjøpt mascaraen til en ok pris på ebay.

Skrevet

Helena Rubenstein er ikke noe som selges rimelig noe sted tror jeg. Dette merket finnes kun utvalgt steder. Men flyplasser og strawberrynet kan være verdt å forsøke! Jeg er også dødsfan av HR, særlig mascaraen :)

Sukk! Det ante meg. Jaja, da får jeg holde ut til jeg skal ut og fly snart da. De har ganske godt utvalg på Gardermoen såvidt jeg husker.

*sjekket nettsidene* Jada de har den jeg skal ha til 295 kr. Det er veldig veldig mye billigere enn i parfymerier. Da blir det storinnkjøp :gjeiper:

Er det virkelig så mye avgifter på sminke? Eller har det mer med omsetningsmengde og innkjøpsavtaler at taxfree er så mye billigere på sånt?

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for tipset om bybloom.com! Ser ut til at de holder til i Sverige da, og ja - det er nok allverdens toll og avgift på slike ting også, hvis de havner i tollsystemet. Mitt tips er absolutt å gjøre som du (Kvist), prøv å dra til utlandet og ta sånne innkjøp på flyplass eller evt der man drar.

Vet ikke egentlig helt hva man slipper på en taxfree, men det er vanligvis voldsomt med avgifter, skatter og gebyrer på den minste ting. For å illustrere akkurat det verdens mest klassisk-nordmann eksempel - skal du tolle inn en spritflaske kommer det i tillegg til alt annet også en flaskeavgift. Av alle ting. Så her har man vært kreative.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...