Gjest badeand1 Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Forferdelig dårlig overskrift, I know. Men er på utkikk etter sånne dråper som man tar i vannet for at det skal bli smak. Appelsin osv. Hva heter det på engelsk? Skal leite litt gjennom Ebay.
LilleCa Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Agurk og appelsin-skiver gir god smak. Aner ikke hva du skal søke etter på ebay, men iherb har masse bra..av de gratis samplene jeg har sett
Gjest badeand1 Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Agurk og appelsin-skiver gir god smak. Aner ikke hva du skal søke etter på ebay, men iherb har masse bra..av de gratis samplene jeg har sett Kan du linke til noen på iherb? Aner ikke hva jeg skal søke på.
Gjest happy_me Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 jeg putter alltid et par dråper sitronsaft/juice (du vet sånn på grønn lita flaske) i vannglasset. Det synes jeg gjør vannet bedre på smak
Tropehus Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Du kan kjøpe smaker fra Sodastream også - altså ikke de vanlige, men de har egne smaker for å lage "Farris". Selges f.eks på Elkjøp. Eller du kan kjøpe Rose Lime, Rose Granateple Blåbær, osv i dagligvarbutikken, Ica Maxi, Meny og slikt har ofte godt utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå