AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Tidligere i dag hørte jeg på en sang innen kategorien metal/rock. jeg digga denne sangen, men nå finner jeg den ikke igjen. Vet ikke hvem som sang eller hva den heter. La merke til ordet escape som ble brukt flere ganger. De sang escape ganske langt, som escaaaaaaaape Noen som vet hvem denne sangen er?
Gjest NozMonster Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 kan det ha vært metallica eller muse?
Rumle Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=oJJx-NF8eUw&feature=related Kanskje?
Lutetium 71 Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Tidligere i dag hørte jeg på en sang innen kategorien metal/rock. jeg digga denne sangen, men nå finner jeg den ikke igjen. Vet ikke hvem som sang eller hva den heter. La merke til ordet escape som ble brukt flere ganger. De sang escape ganske langt, som escaaaaaaaape Noen som vet hvem denne sangen er? Det var ikke mye å gå etter! Hjelper dette?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Jeg fant jeg fant! Det var afterlife med avenged sevenfold 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå