Gå til innhold

Friend with benefits

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ærlighet og kommunikasjon fra starten av er viktig! Ellers blir det bare misforståelser, også er det greit å stoppe om det blir følelser, selvfølgelig :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for gode råd! Ser de fleste anbefaler å snakke med ham for å ikke gi falske forhåpninger eller ødelegge vennskapet. Men hvis jeg snakker med ham og han ikke er interessert i en sånt friends with benefits-forhold, kommer han kanskje til å se på meg som en hore og vennskapet blir ødelagt da også. Vi bor på et lite sted og har mange felles venner og må se hverandre igjen uansett.

Så dere menn: Hvordan ville dere reagert på en slikt forslag? Takket ja eller sett på meg som billig?

TS

Skrevet
Jeg trenger en friend med benefits! Blir for lite sex i singellivet.

Henger meg på ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det noen her som har det? Mener ikke bare "pulekompis", men en man også er venn med og snakker med om vanlige ting. Hvordan gikk dere fram?

Jeg har hatt noe på gang med en mann lenge og vært usikker på hva jeg vil. Men nå har jeg funnet ut at jeg ikke vil ha en kjæreste, men likevel enkelte fordeler (sex, kosing, dater osv). Vi har det veldig hyggelig sammen og kan snakke lett om alt. Vi har ikke hatt sex, men tror nok vi ønsker det begge to :sengekos: Men jeg er redd han får høye forventninger om forhold osv hvis jeg tar initiativ. Så føler kanskje vi bør være enige om at det ikke kan bli noe mer før vi har sex? Men vet ikke hvordan han vil reagere hvis jeg foreslår et "friends with benefits"-forhold. Føler han er for seriøs til det, men han hadde vært perfekt for det. Jeg stoler 100 % på ham. Bør jeg snakke med ham? Hva kan jeg si? Eller skal jeg bare ta initiativ og se hvordan det går? Kan jo være han er elendig i senga! :fnise:

pass deg. du ser på han som venn du har det moro med nå, men ting kan endre seg etter sex og kos. for begge.

ser du også spør om dette er billig. jeg mener det ikke er det, men derimot kan det bli en litt klein samtale. hvorfor ikke heller bare forsøke å "forføre" han og se hvor det ender. blir litt mer naturlig da.

Endret av tom1986
Skrevet

Har/hadde selv en ff. Var fantastisk bra det da, og vi møttes både i fylla og edru. Nå har det seg slik at jeg merka at jeg fikk litt følelser for han, og har derfor ikke kontaktet han siden. Vil ikke gå i den fella og bli såret fordi jeg ikke var forsiktig nok. Tenk GODT gjennom det før du foreslår det for han! :sengekos:

Skrevet

Hvis han er en gammel venn av deg som du i tillegg har mange felles venner med, ville jeg tenkt litt mer over dette om jeg var deg. Vær helt sikker på at du vil føle at dette er like greit den dagen dere ikke har sex lenger, om han finner en annen å ha sex med, om han begynner å date noen, om dere to bare mister interessen for hverandre. Et slikt fordelforhold tar alltid slutt på ett eller annet tidspunkt, og du burde være sikker på at du ikke kommer til å være lei deg eller bitter når den dagen kommer.

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd. Må nok tenke meg godt om før jeg evt. foreslår det. Med mindre han kommer meg i forkjøpet da ;) Er 100% sikker på at jeg ikke kommer til å bli forelsket i ham. Det eneste jeg er redd for er om det blir kleint mellom oss etterpå... Vil heller ikke at våre felles venner skal vite om "avtalen".

TS

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker selv et slikt forhold med en jeg har vært i kontakt med i et par måneder. Har ikke hatt sex enda, men jeg vet han vil. Tror ikke han vil ha noe forhold, da han ikke vil finne på noe utenom på fest, og det vil ikke jeg heller tror jeg. Men hvordan går man frem for å innlede et slikt forhold? Skal jeg spørre? Tenk hvis han tenker at jeg er billig? Eller hvis han tror jeg gjør alt for å holde på han, selv om det ikke blir noe "skikkelig" forhold? Tanker, erfaringer? Blir utrolig kleint om han sier nei... Hvis han vil ha forhold, men ikke med meg liksom...

Anonymkode: 04be7...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 04be7...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...