Gå til innhold

Friend with benefits

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har det? Mener ikke bare "pulekompis", men en man også er venn med og snakker med om vanlige ting. Hvordan gikk dere fram?

Jeg har hatt noe på gang med en mann lenge og vært usikker på hva jeg vil. Men nå har jeg funnet ut at jeg ikke vil ha en kjæreste, men likevel enkelte fordeler (sex, kosing, dater osv). Vi har det veldig hyggelig sammen og kan snakke lett om alt. Vi har ikke hatt sex, men tror nok vi ønsker det begge to :sengekos: Men jeg er redd han får høye forventninger om forhold osv hvis jeg tar initiativ. Så føler kanskje vi bør være enige om at det ikke kan bli noe mer før vi har sex? Men vet ikke hvordan han vil reagere hvis jeg foreslår et "friends with benefits"-forhold. Føler han er for seriøs til det, men han hadde vært perfekt for det. Jeg stoler 100 % på ham. Bør jeg snakke med ham? Hva kan jeg si? Eller skal jeg bare ta initiativ og se hvordan det går? Kan jo være han er elendig i senga! :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del, sørg for at dere har slikt avklart før du prøver deg/før dere har sex, slik at han ikke blir skuffet. Om han er forelsket i deg, kan det jo hende han vil at dere skal bli kjærester. Snakk med ham, du.

• Liker 3
Skrevet

For all del, sørg for at dere har slikt avklart før du prøver deg/før dere har sex, slik at han ikke blir skuffet. Om han er forelsket i deg, kan det jo hende han vil at dere skal bli kjærester. Snakk med ham, du.

Ja, sikkert lurt... Men altså blir jo litt kleint å si at "du, jeg vil ikke blir sammen med deg. Men vi kan gjerne ha sex av og til. Men du må ikke fortelle det til noen. Og vi får lov til å date andre". Haha! Jeg hadde blitt helt satt ut hvis noen hadde sagt det til meg. Er ikke sikkert han er interessert en gang! Vi har bare såvidt kysset en gang (på fylla), men flørter ofte og mye! Jeg tolker det hvertfall som flørting ;)

TS

Skrevet

Jeg trenger en friend med benefits! Blir for lite sex i singellivet.

• Liker 4
Skrevet

Hvis han virker gira på noe mer ville jeg for all del sagt fra på forhånd!

Og heller droppe han etterhvert om han er dårlig i senga. Ikke la han tro det ligger noe mer i sexen enn det gjør, altså at du ikke sier i fra.

Gutt

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt det, og ble forelska.... Ikke særlig lurt

• Liker 2
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Du er bare for kravstor Caramela, dropp hygiene, empati og rent rulleblad så er du på god vei til 3 minutters glede og nytelse på en parkeringsplass nær deg!

• Liker 4
Skrevet

Du er bare for kravstor Caramela, dropp hygiene, empati og rent rulleblad så er du på god vei til 3 minutters glede og nytelse på en parkeringsplass nær deg!

:skratte: :skratte:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Jeg har hatt en venn med fordeler i snart ett år nå, funker ganske så bra. Ingen som har fått følelser, men han er jo ikke kjærestemateriale for min del. Deilig med god sex med en man er trygg på :)

• Liker 1
Skrevet

Tenker dere også å være eksklusive for hverandre om dere har sex? Hva tenker du om det?

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Hmmm... er litt usikker. Tenkte i utgangspunktet at det var ok å ligge med andre, MEN når jeg tenker på han med en annen kjenner jeg at jeg blir litt sjalu. Men så lenge han lar være å si det til meg, er det greit. Helst bare ONS. Vil jo ikke at han skal finne seg en annen han vil bli kjæreste med for da må jo vi slutte å være sammen :gjeiper:

TS

Skrevet

Jeg har hatt en venn med fordeler i snart ett år nå, funker ganske så bra. Ingen som har fått følelser, men han er jo ikke kjærestemateriale for min del. Deilig med god sex med en man er trygg på :)

Så bra! Hvilke regler har dere? Hvordan gikk dere fram for å få en slik avtale?

TS

Skrevet

Du må i alle fall være ærlig med ham om hva du vil. Jeg synes ikke det er en god idé å være eksklusive, men det kan jo selvfølgelig funke for dere. Bare sørg for all del for at han vet hva du vil før dere har sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg det, rett og slett fordi jeg er for redd for å miste en god venn.

En ren sexpartner derimot, har jeg hatt. Vi møttes jevnlig over flere år, og sexen var fantastisk.

Skrevet

Syns det ble absolutt minst i partnerskap jeg! Haha :)

Skrevet

Har også en venn av den typen... Men vi møtes bare når vi drikker. Skulle ønske vi kunne møtes for noe uforpliktende i edru tilstand og. Men jeg tør ikke ta det opp med han! Teit, men redd for å få avslag av han. At han bare liker meg med "ølbrillene" på.

Men skulle det blitt noe utenom fylla måtte vi vel hatt en tydelig prat om hvor vi begge står og hatt noen type "regler". Det som er vanskelig er at sjalusi lett kan oppstå. Som om jeg og min ff er ute sammen, så ser han på andre damer og kommenterer dem, mens jeg sitter rett ved siden av. Da tenker jeg på hva jeg egentlig driver med... Så beste er vel å holde seg til senga sammen! På en måte er personen din, men samtidig ikke din i det hele tatt.

Skrevet

Har også en venn av den typen... Men vi møtes bare når vi drikker. Skulle ønske vi kunne møtes for noe uforpliktende i edru tilstand og. Men jeg tør ikke ta det opp med han! Teit, men redd for å få avslag av han. At han bare liker meg med "ølbrillene" på.

Men skulle det blitt noe utenom fylla måtte vi vel hatt en tydelig prat om hvor vi begge står og hatt noen type "regler". Det som er vanskelig er at sjalusi lett kan oppstå. Som om jeg og min ff er ute sammen, så ser han på andre damer og kommenterer dem, mens jeg sitter rett ved siden av. Da tenker jeg på hva jeg egentlig driver med... Så beste er vel å holde seg til senga sammen! På en måte er personen din, men samtidig ikke din i det hele tatt.

Sover du av og til over hos ham etterpå? Da kan dere jo ha morgensex i edu tilstand?

Hvis dere har møttes flere ganger når dere drikker, kan han vel ikke ha like sterke ølbriller hver gang? Han er vel ikke full med en gang? Snakk med ham :)

TS

Skrevet

Sover du av og til over hos ham etterpå? Da kan dere jo ha morgensex i edu tilstand?

Hvis dere har møttes flere ganger når dere drikker, kan han vel ikke ha like sterke ølbriller hver gang? Han er vel ikke full med en gang? Snakk med ham :)

TS

Vi sover alltid over hos hverandre ja. Og har morgensex, hehe, med påfølgende kos og prat til ut på ettermiddagen. En av forutsetningene for at jeg skal ville ha et sånt forhold. Er jo ikke koselig med sex og så rett opp av senga! Men han er ikke interessert i prat utenom, for jeg har skrevet til han men han svarer kort... Jeg vil jo egentlig gjerne være venn med han og, om han er sjenert eller bare ikke intreressert i vennskap vet jeg ikke!

Vi er ofte på samme fester, så da møtes vi jo edru først. Han har også fortalt meg at han ikke vil ha sex med hvem som helst, eller han er ikke så interessert i å sjekke opp forskjellige jenter for sex ( som mange andre gutter han henger med, er litt oppgitt over dem) sier han.

Hva skal man si, vi kan gjerne ha sex ellers og? hehe, bare si ifra når du har tid/lyst i hverdagen!? :sjenert:

Skrevet

Legg det fram for han i første omgang - ender dere i køya sammen og han ikke er klar over dine intensjoner på forhånd kan det ødelegge vennskapet derer og du kan mista han. Man vet jo aldri =/ Men jeg, ville foreslått det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...