Gå til innhold

Magnetmaling til oppslagstavle

Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Har hørt det finnes maling man kan bruke til å lage oppslagstavle. Har jeg misforstått helt eller er dette riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Jeg har hørt om vanlig svart tavlemaling, men ikke magnetmaling. Mulig det er noe nytt, men vanlig tavlemaling får du hos de fleste fargehandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Magnetmaling finnes. Leste om det i det siste Bonytt, det som kommer i butikken på mandag.

Sitat fra Bonytt:

"....magnetmaling fra Nordsjø..... Den er litt tung å stryke på, men gir et effektfullt og praktisk resultat. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnetmaling finnes. Leste om det i det siste Bonytt, det som kommer i butikken på mandag.

Sitat fra Bonytt:

"....magnetmaling fra Nordsjø..... Den er litt tung å stryke på, men gir et effektfullt og praktisk resultat. "

Mao: det finnes ikke, men vil komme til å finnes fra mandag av...

Pokker og! Det er det vi skulle malt med. Malte tavle her for et par måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes. Har sett det brukt flere ganger på Changing Rooms, House Invaders osv. Kan hende det er nytt i Norge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Mao: det finnes ikke, men vil komme til å finnes fra mandag...

Det er vel bladet som kommer på mandag? Ergo finnes malingen allerede

*Dalwhinnie er syk og har for god tid til å kverulere i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Magnetmaling finnes. Leste om det i det siste Bonytt' date=' [b']det som kommer i butikken på mandag.

"det" = Bonytt

hadde jeg ment malingen ville jeg skrevet "den" :lol:

Mie - kverulant :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Mumlet ikke jeg også noe om ett oppslagstavleprosjekt da "alle andre" snakket om slikt noe før jul en gang... Hm... Tror det ja... Tror jeg mumlet noe om å pusse opp, eller i alle fall fikse litt på, kjøkkenet her også.. Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet 100% sikkert at det finnes, men har ikke kommet så langt at jeg har funnet ut hvor de kan ha det. Hmm, kunne gjerne ha tenkt meg en "skvett" selv... Har du sjekket hos Maxbo? Hvis de ikke har, er Jernia på Skillebekk i Oslo et godt tips. De brukes ofte av interiørmagasiner o.l. til å skaffe spesielle typer maling. Som nabo til butikken og ivrig maler gjennom flere år opplevde jeg aldri at det var noe de ikke hadde/kunne skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikk sjekket noe sted enda... kun på KG... :oops:

Skylder på akutt kokurs som ikke oppmuntrer til innkjøp av så mye som et malingsspann og en hel sutrete og syk familie som har gjort meg fullstendig "låst".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Til dere som måtte være interessert: Maxbo har magnetmaling i 0,5 liters spann til kr. 349. I følge produktbladet, skulle dette være nok til ca. 2 kvm. Malingen kan brukes på de fleste typer underlag (Men jeg vil tro at det er en fordel om det er noenlunde glatt...) og overmales med de fleste typer maling. Kan legge til for egen regning av den ikke virket så alt for kraftig i "magneteffekten", så jeg vil tro at det er en fordel med kraftige magneter.

De hadde forresten også tavlemaling til kr. 249 pr. 0,5 liter, som er nok til ca. 3 kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...