Shabana Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Jeg og min mann skal i bryllup 18 dager før jeg har termin og merkelig nok har jeg problmer md å finne noe å ha på meg... Er det noen her som har noen gode ideer eller vet om noen smarte løsninger på antrekk til en høygravid? Vil jo helst slippe å kjøpe en mammakjole til 800 kroner e.l. så sent i svangerskapet.
Daxi Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 (endret) hvor stor er du rundt brystet nå og rundt magen? det jeg kan se for meg er at du kjøper en kjole i en litt stor str og at du kan passe på at den har nok plass for magen, feks ved å kjøpe en kjole som er kuttet rett under brystet (vet ikke om du forstår hva jeg mener hehe)og som har en litt større skjørt... for eksempel som dette: Kjolen Jeg kan anbefale selgeren på det sterkeste også, du kan kjøpe kjoler der for 150-200 kr (hvis det er på auksjon) PS: Se gjerne etter flere modeller, kan hende at den ikke er den beste da, men det finnes mange andre modeller du kan velge mellom Endret 13. februar 2012 av Natalie_M
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Ingen vil reagere om du kommer i penbukse og pentopp, om du allerede har slikt i skapet, eller sågar tights og en pen tunika når du er så langt på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå