Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tar en sjanse at det er her man kan skrive når det gjelder pc.

Situasjonen er slik at jeg har en bærbar pc. Og det er en "mus som er integrert" i den bære pcen. Nå har jeg ikke benevnelsen på på hva det heter på fag språket den du styrer muse pekeren på skjermen med fingeren. Iallfall det var sånn at jeg kunne trykke venstre knapp når det er elementer jeg skal velge for å trykke på skjermen. Poenget er nå opplever jeg at den platen jeg styrer muse pekeren med fingeren er over følsom ved at jeg ved en liten touch på plata kan trykke på noe som jeg ikke hadde tenkt på. Derfor lurer jeg på om det er noe steder man kan justere overfølsomhet eller om det er steder jeg kan hake av for at jeg ikke ønsker den plata som et sted jeg kan trykke på, men isteden kun venstre knapp som valg alternativ.

Takk for svar uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest bazibaz
Skrevet

Control Panel -> Mouse :)

Der kan du endre på innstillingene.

Skrevet

Control Panel -> Mouse :)

Der kan du endre på innstillingene.

Takk for raskt svar, poenget er at jeg har vært innom der men klarer ikke å plassere hvor det er jeg skal justere det når det gjelder en "følsom mus"

Skrevet (endret)

Hjalp dette?

På noen muser er det to knapper for å justere mushastigheten også, vet ikke hva type mus du har da.

Endret av -Leon-
Skrevet

Hjalp dette?

På noen muser er det to knapper for å justere mushastigheten også, vet ikke hva type mus du har da.

Hei,det hjalp ikke noe. Mulig jeg ikke fikk tydelig nok presisert i forklaringen min, men jeg styrer "musa" med peke fingeren som er intrigert i selve lap top. Med pekefingeren kan den jeg styrer "musa" med få en tilleggs funksjon ved at jeg kun tar en sjapp bevegelse oppå den jeg styrer med en liten slag, dermed trykker jeg ikke på venstre knapp som er vanlig. Det er det jeg mener med at "musa" mi er over følsom, det er det jeg ønsker å fjerne. For det var ikke sånn tidligere, men det har vært nå en stund sånn uten at jeg har brydd meg særlig, men nå ønsker jeg å få den fjernet den funksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...