DysterPytten Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Vet du om en butikk som er gode på bh'er i Oslo? Helst i nærheten av Karl Johan:) Jeg skal endelig til Oslo, og kan få fiksa meg ordentlig bh:D
Grønt blad Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jeg liker godt Change. Change finner du i Majorstuhuset og på Oslo City. Vet også om en undertøysbutikk i parallellgata til Carl Johan - Norsk Undertøimagasin i Prinsens gate 21. Har aldri vært der selv, men utenfra ser det ut som en god undertøysbutikk med kunnskapsrik betjening. 1
Gjest Badabing Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Det ligger en bra på Steen & Strøm, men jeg husker dessverre ikke hva den heter.
Gjest bazibaz Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Det er jo en del forskjellige i sentrum, Change for eksempel. Ellers så er det vel La Senza i Bogstadveien og i Nedre Slottsgate. Har også lagt merke til noen andre i tverrgatene til Karl Johan, men jeg kommer ikke på noe navn for øyeblikket. Det er vel bare å holde øynene åpne, samt å kikke innom i noen sidegater òg, fremfor å bare tasse opp og ned Karl Johan.
Aldrisur Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Jeg liker godt Change. Change finner du i Majorstuhuset og på Oslo City. Vet også om en undertøysbutikk i parallellgata til Carl Johan - Norsk Undertøimagasin i Prinsens gate 21. Har aldri vært der selv, men utenfra ser det ut som en god undertøysbutikk med kunnskapsrik betjening. Enig, Change på Oslo City! Her får du i tillegg førsteklasses hjelp til å finne perfekt størrelse. Damene som jobber her er superhyggelige og flinke. Men, vær klar over at du antakeligvis kommer ut at butikken med mer en stk. bh!
DysterPytten Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2012 Enig, Change på Oslo City! Her får du i tillegg førsteklasses hjelp til å finne perfekt størrelse. Damene som jobber her er superhyggelige og flinke. Men, vær klar over at du antakeligvis kommer ut at butikken med mer en stk. bh! Det gjør ikke noe. Etter å ha gått med det jeg tror er feil type bh, og baaare h&m bh'er osv, fordi vi ikke har skikkelige butikker her jeg bor, skulle det vært greit å få litt ordentlig og pent tøy igjen;)
Perelandra Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 La Lina er den beste undertøysbutikken i Oslo. Den ligger riktignok i Ullevålsveien og ikke like ved Karl Johan, men anbefaler deg absolutt å ta turen dit. Lalina.no
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Jeg går alltid på Change når jeg er i Oslo..også er Under Tøyet på Byporten ok. Steen og Strøm har og en fin...men der fant JEG ingenting:(
Perelandra Skrevet 14. februar 2012 #9 Skrevet 14. februar 2012 Mitt favorittmerke av BH'er er Freya, og det vet jeg at de i alle fall har hos La Lina. Om Freya selges hos andre butikkene som ble nevnt vet jeg ikke, men Change selger bare eget merke. Personlig er jeg ikke så godt fornøyd med Change, men det er avhengig hvilken størrelse du trenger. Jeg vet det er mange som har veldig gode erfaringer. 2
DysterPytten Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2012 (endret) jeg har ikke så store pupper, tror jeg? 75B er det jeg bruker nå, men som jeg føler er for stort. Har prøvd å måle meg selv osv, og kommer fremdeles fram til 75B, men jeg føler jo at det ikke er riktig så.. Endret 14. februar 2012 av Dermika
meca Skrevet 14. februar 2012 #11 Skrevet 14. februar 2012 Har ikke La Senza blitt lagt ned? Jeg går selv på Change, fordi jeg ikke liker H&M, og dessuten føler jeg har bryster som trenger "litt ekstra". Når det er sagt, sier alle mine venninner som virkelig har peiling, at det er LaLina som er "the shit", så jeg ville nok gått for dem hvis jeg ville ha noe skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå