AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Er dette godkjent antrekk til gjest i bryllup? Her er kjolen. Den er ikke hvit som på bildet. Den er grå/beige. Jeg er kortere enn modellen, så kjolen rekker meg til midt på låret. Tenkte å ha svarte strømpebukser og svarte pumps. Vil det se OK ut?
Gjest Tigress Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Vil ikkje dei svarte beina vere synlege gjennom stoffet? Det er ikkje så pent... Og om kjolen er veldig lys så vil eg seie at han er for lys og for nært kvit, altså. Men eg har jo ikkje sett han, og om du seier han er grå så er det visst greitt.
Gjest Tekola Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Om den i sterkt lys kan se hvit ut, ville jeg vært heller skeptisk, altså. Lengden avhenger av dresskoden i invitasjonen
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Ja, dere har vel rett i at det er en risky farge. Vil bare ikke kjøpe en ny kjole, da jeg har lite penger for tiden. Er svart kjole greit i bryllup?
Gjest Tekola Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Det kommer litt an på hva bruden mener, men hvis du har en fargerik bolero eller et sjal eller noe, er det mange som synes det er greiere, i hvert fall Du kan jo høre med bruden, da? Hvis du kjenner henne godt?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Nei, jeg kjenner henne ikke i det hele tatt. Skal være daten til en kompis som er kamerat med brudgommen
Bachata Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Dersom jeg skulle i ett bryllup der jeg ikke kjente brudeparet eller familien i det hele tatt, hadde jeg helt klart styrt unna lårkort, lys beige/grå (som kan se ut som hvit/offwhite) kjole ja. Kanskje du har noen venninner som du kan låne en kjole av? 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Ja du har helt rett! Jeg har aldri vært i bryllup før, aå aner ikke hvordan man kler seg. Hvilke farger er bra da?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Hvorfor er ikke andre farger enn nesten hvitt og sort aktuelt? Og hvorfor så musekort? Du greier helt sikkert å finne en kjole i en litt mer anstendig lengde og i en farge som passer seg, tror du ikke?
Gjest Jay Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Knallrødt er visst heller ikke anbefalt.
SusanneGullet Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 (endret) Kjolen var fin den, men den viser mye hud, også er den veldig lys. Men vet du theme fargen til bryllupet? Regner med at den ene fargen er hvit/offwhite/Elfenben. Men om den andre fargen er rosa/rød/brun, osv så kan du jo bruke theme fargen da du skal handle kjole Du kan jo spørre bruden Endret 13. februar 2012 av SusanneGullet
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #12 Skrevet 13. februar 2012 Kjolen var fin den, men den viser mye hud, også er den veldig lys. Men vet du team fargen til bryllupet? Regner med at den ene fargen er hvit/offwhite/Elfenben. Men om den andre fargen er rosa/rød/brun, osv så kan du jo bruke team fargen da du skal handle kjole Du kan jo spørre bruden Team-fargen??? Hva f. er det? 4
Gjest Badabing Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Hun mener vel temafarge. Det er absolutt ikke nødvendig å bry seg om. Hva slags kleskode står det i invitasjonen? Jeg ville ikke brukt kjolen du linker til, spesielt siden du ikke kjenner bruden, og derfor ikke vet hvor nøye de er. 6
SusanneGullet Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 Team-fargen??? Hva f. er det? Oi, beklager, jeg skrev feil. Ikke Team, men Theme
bobbi Skrevet 13. februar 2012 #15 Skrevet 13. februar 2012 Er dette godkjent antrekk til gjest i bryllup? Her er kjolen. Den er ikke hvit som på bildet. Den er grå/beige. Jeg er kortere enn modellen, så kjolen rekker meg til midt på låret. Tenkte å ha svarte strømpebukser og svarte pumps. Vil det se OK ut? Personlig syns ikke det var en passende kjole som gjest i bryllup...men som nevnt over her, det kommer jo an på kleskoden som er satt..
SusanneGullet Skrevet 13. februar 2012 #16 Skrevet 13. februar 2012 Hun mener vel temafarge. Det er absolutt ikke nødvendig å bry seg om. Hva slags kleskode står det i invitasjonen? Jeg ville ikke brukt kjolen du linker til, spesielt siden du ikke kjenner bruden, og derfor ikke vet hvor nøye de er. Yes Tenkte jeg skulle ta en engelsk en jeg, men det gikk ikke så bra
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #17 Skrevet 13. februar 2012 Oi, beklager, jeg skrev feil. Ikke Team, men Theme Ah, skjønner... Men jeg tror virkelig ikke jeg ville foretrukket å stå fargemesig i stil med servietter og bordpynt, altså. 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #18 Skrevet 13. februar 2012 Ikke sånn jeg ser for meg at en brudekjole er i det hele tatt. Jeg er kanskje litt gammeldags
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #19 Skrevet 13. februar 2012 Ikke sånn jeg ser for meg at en brudekjole er i det hele tatt. Jeg er kanskje litt gammeldags Hun spør ikke om det er en grei brudekjole, men om det er en grei kjole å bruke i bryllup - som gjest. 4
Livelive Skrevet 13. februar 2012 #20 Skrevet 13. februar 2012 Nå aner ikke jeg hva slags stil du liker, når på året bryllupet er eller hvordan kropp du har, men mine tips er litt mer påkledd og avslappet. Sommerbryllup, først og fremst her da: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/the-paper-sun-1076/donna-tube-maxi-dress-201620-92/ http://www.hm.com/no/product/97810?article=97810-A#article=97810-B http://www.hm.com/no/product/96493?article=96493-E#article=96493-E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå