Gå til innhold

Halloween-drapet, er dette leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har sett bilder inne fra leiligheten der drapet skjedde og den var en helt annen standard (mye dårligere).

Skrevet

Nei, jeg har sett bilder inne fra leiligheten der drapet skjedde og den var en helt annen standard (mye dårligere).

Hvor har du sett disse bildene? Ja, jeg er litt over middels interessert i denne saken, hvis noen lurte.

Skrevet

Det er i hvert fall samme blokka.

Skrevet

Det er i hvert fall samme blokka.

Sorry. Du visste jo det alt.

Tror drapet skjedde i 3. etasje.

Skrevet

Hvor har du sett disse bildene? Ja, jeg er litt over middels interessert i denne saken, hvis noen lurte.

Via et svensk nettforum. Orker ikke å lete og se om jeg finner det igjen, men det var bilder og videoer lagt ut av denne gjengen på et bildedelingssted. Det er ikke sikkert det er der lenger.

Skrevet

Apropos Halloween- drapet så reklamerte VG med en forside om at samboeren til avdøde var gravid? Fikk aldri kjøpt avisa, men stemmer dette? Sto jo ingenting på nettavisene. Uff, uansett. For en forferdelig grusom og trist sak!

Skrevet

Apropos Halloween- drapet så reklamerte VG med en forside om at samboeren til avdøde var gravid? Fikk aldri kjøpt avisa, men stemmer dette? Sto jo ingenting på nettavisene. Uff, uansett. For en forferdelig grusom og trist sak!

Det stemmer.

Skrevet

Oooooookei, da vet jeg at jeg har bodd i den blokka...... : /

Skrevet

Oooooookei, da vet jeg at jeg har bodd i den blokka...... : /

???

Skrevet

Jeg ble også nyskjerrig på de bildene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...