AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Satt og tittet over noen leiligheter på finn.no og fant denne: http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=33061072 Kan dette være leiligheten hvor det såkalte Halloween-drapet skjedde? Det er jo samme adresse, og samme oppgang man ser på bildene. Jeg spør av ren nysgjerrighet bare.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Nei, jeg har sett bilder inne fra leiligheten der drapet skjedde og den var en helt annen standard (mye dårligere).
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Nei, jeg har sett bilder inne fra leiligheten der drapet skjedde og den var en helt annen standard (mye dårligere). Hvor har du sett disse bildene? Ja, jeg er litt over middels interessert i denne saken, hvis noen lurte.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Det er i hvert fall samme blokka. Sorry. Du visste jo det alt. Tror drapet skjedde i 3. etasje.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Hvor har du sett disse bildene? Ja, jeg er litt over middels interessert i denne saken, hvis noen lurte. Via et svensk nettforum. Orker ikke å lete og se om jeg finner det igjen, men det var bilder og videoer lagt ut av denne gjengen på et bildedelingssted. Det er ikke sikkert det er der lenger.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Apropos Halloween- drapet så reklamerte VG med en forside om at samboeren til avdøde var gravid? Fikk aldri kjøpt avisa, men stemmer dette? Sto jo ingenting på nettavisene. Uff, uansett. For en forferdelig grusom og trist sak!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Apropos Halloween- drapet så reklamerte VG med en forside om at samboeren til avdøde var gravid? Fikk aldri kjøpt avisa, men stemmer dette? Sto jo ingenting på nettavisene. Uff, uansett. For en forferdelig grusom og trist sak! Det stemmer.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Oooooookei, da vet jeg at jeg har bodd i den blokka...... : /
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Oooooookei, da vet jeg at jeg har bodd i den blokka...... : / ???
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 Jeg ble også nyskjerrig på de bildene!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #12 Skrevet 13. februar 2012 Via et svensk nettforum. Orker ikke å lete og se om jeg finner det igjen, men det var bilder og videoer lagt ut av denne gjengen på et bildedelingssted. Det er ikke sikkert det er der lenger. http://www.facebook.com/pages/Bislett-Residence/184760444886358 disse du sikter til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå