Sandra Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå er jeg møkkalei å vaske opp, og lurer derfor på om jeg skal skaffe meg en oppvaskmaskin. Jeg er imidlertid usikker på om det trengs et spesielt opplegg for dette på kjøkkenet. Hva ser i såfall etter på kjøkkenet? Og kan man koble den til vasken om vi ikke har dette opplegget? Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Alle kjøkken m innlagt vann kan ha oppvaskmaskin, men det er mulig du må ha rørlegger for å koble til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Såfremt du har plass til det, kan du nok ha oppvaskmaskin. Men det kommer an på om det har vært oppvaskmaskin der før, evt er opplegg for vaskemaskin der. Vi kjøpte en blokkleilighet der det ikke var oppvaskmaskin eller opplegg for det fra før, og måtte ha rørlegger til å koble det for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Vet noen om dere om dette koster mye? Å få det lagt opp av en rørlegger mener jeg? Leier nemlig bare leiligheten, og gidder ikke bruke så mye penger på den. Tenker nemlig på å flytte i løpet av halvåret.. Er ikke kjempestort kjøkken, men tenkte egentlig bare på en sånn liten som kan stå på kjøkkenbenken. Kjæresten og jeg lager ikke sååå mye oppvask at vi trenger en stor en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Se på de forskjellige modellene av bordoppvaskmaskin. De jeg har sett kopler man rett på vannkrana (utvannet slenger man i oppvaskkummen). Eneste kravet er da at krana (og røra) ikke er så urgamle og råttne at de ikke tåler trykket som blir når oppvaskmaskina ikke tapper inn vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. januar 2004 #6 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg ville ventet jeg. En mindre stor og tung ting å flytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 7. januar 2004 #7 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har en benkoppvaskmaskin og det er veldig praktisk. Vi er bare to så det er ikke nødvendig med større. Bruker som regel noen dager på å fylle opp den vi har.. Oppvask er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå