Imax Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Jeg elsker disse programmene, og suger inn alt av tips og forslag. Blir jo automatisk også fokusert på min egen stil. Har jeg riktig farger og snitt til min kropp? Burde jeg droppe det og det, må jeg gjøre sånn og sånn? Blir litt utslitt av å tenke sånn også. De færreste av oss kan vel bytte ut hele garderoben i en smell dersom vi ville det? Det er jo kostbart. Men jeg tar meg selv i å lure på om skjørtet er for langt, farven gal osv. Er det meningen at man skal bli helt tullete?!? Noen andre som har opplevd det samme? Hvor går grensen på å ta i mot tips og bli paranoid?
philippa starck Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Homsepatruljen gjør meg vel ikke så paranoid - men Motepolitiet om tirsdagen gjør! De er jo skikkelig stygge mot de som deltar - men de har jo som regel rett også da... Jeg føler at jeg har en bra stil, men det er jo godt mulig at jeg er helt på trynet.....?
Arwen Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har allerede sett de fleste episodene av motepolitiet og de jentene får meg faktisk til å tenke ja. De er slemme, men det de sier er (stort sett) sant.
-ida- Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 De er iallefall ærlige og sier ting rett ut. Skulle ønske noen kunne gi meg en sånn dag jeg, for å få noen tips.
Skravla Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 Homsepatruljen har jeg ikke sett noe særlig på, men "what not to wear" er faktisk kjempefint. Jeg er ikke paranoid, men når jeg handler så tenker jeg på dem og ser meg i speilet på en annen måte. Tenker vel annerledes når jeg plukker klær også. Men om det blir riktig, se det vet ingen.......
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 Ja, sånn småparanoid - jeg tenker i hvert fall på det når jeg kjøper nye klær og når jeg skal kle på meg om morgenen. Stort sett "what not to wear" som gir meg noia, men jeg synes bare det er bra egentlig. Bjørnemannen er hekta på homsepatruljen han "Jeg MÅ ha meg noen nye, kule skjorter, og de MÅ puttes nedi buksa, for da ser beina lengre ut!" (Jeg er forøvrig ikke helt enig i det, jeg synes det får en hvilken som helst mann til å se nerdete ut...)
Samsara Skrevet 10. januar 2004 #7 Skrevet 10. januar 2004 Hehe, jeg satt noen dager en gang og så gjennom hele sesonger meg "Sex og Singelliv" (fikk de ikke med meg på TV). DA ble jeg deppa, da! Kom til slutten av sesong to, og jeg var helt knust! "Hvorfor giftet jeg meg, hvorfor fikk jeg barn,jeg må slanke meg! Herregud, jeg har ikke klær å ha på meg, og så morsomt det tross alt var de årene man var single, og åhnei, jeg er blitt helt kjerring!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå