Charly Skrevet 22. mai 2002 #1 Skrevet 22. mai 2002 Er det noen som har hatt problemer med dem? Har forsøkt å ringe flere ganger de to siste dagene uten å få svar. Har skreve5t en mail med bestilling og ike fått noen bekreftelse. Skal kjøpe no' greier - så det er litt viktig!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #2 Skrevet 22. mai 2002 Bruk kvinneguidens bryllupsbutikk i stedet
Charly Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2002 Jeg skal ha servietter med navn og dato. Så ikke det på Kvinneguiden sin butikk. Noen som vet om http://www.bryllupsbutikken.no i det hele tatt virker?
wed 02 Skrevet 22. mai 2002 #4 Skrevet 22. mai 2002 Vi bestilte våre invitasjoner derfra - og er kjempefornøyd. Mannen som driver "Bryllupsbutikken" er hyggelig, men litt "merkelig". Jeg bestilte først katalogen hjem - (det tok laaang tid før vi fikk den). Så ringte jeg og avtalte en tid (han har et show-room i Oslo, og du må avtale tid for et møte). Resten gikk på fax/telefon. Hentet invitasjonene selv (billigere enn å sende dem i posten) og betalte kontant. Helt ok service, og jeg synes det hele gikk greit...
Mrs. H Skrevet 22. mai 2002 #5 Skrevet 22. mai 2002 Jeg har bestilt der fra flere ganger, via fax, og har hatt varene i posten noen dager etterpå. Har også snakket med de på telefonen og syns de virket helt OK
LilleMy Skrevet 22. mai 2002 #6 Skrevet 22. mai 2002 Jeg har bestillt og fått flotte invitasjoner - men det tok lang tid fra jeg faktisk best. katalogen til jeg fikk den. Når det er sagt er jeg vel litt "mellomfornøyd" da de først hadde uteglemt en setning på invitasjonene, på neste opptrykk glemte de ett punktum - og til slutt da vi skulle sende invitasjonene avgårde, fant vi ut at limet på konvoluttene ikke virket i det hele tatt....! Men, dette har jeg tatt opp med dem og får en rabatt dersom jeg kjøper noe mer. Og som sagt; invitasjonene var virkelig flotte/eksklusive.12
cream Skrevet 22. mai 2002 #7 Skrevet 22. mai 2002 Er det noen som kan vær så snill å maile meg den linken til kvinnegaidens butikk? Jeg skulle gjerne kjøpt noe... Bruker heller den enn den andre
Gry Skrevet 22. mai 2002 #8 Skrevet 22. mai 2002 Her er butikken vår: http://kvinneguiden.no/bryllup/shop12
August Skrevet 22. mai 2002 #9 Skrevet 22. mai 2002 Du kan jo prøve Danmarks Bryllupsbutikk, linken til de er: http://www.calligraphen.dk/index.asp De fører akkurat de samme varene som Bryllupsbutikken, men er mye rimeligere. Jeg har ringt de to ganger og fått svar begge gangene. De sier de har tre ukers leveringstid på trykte invitasjoner. Fordi jeg nå begynner å få litt lite tid valgte jeg kun å bestille kortene uten trykk. Bestilte i går, så får vi se hvor lang tid det tar.12
Montezuma Skrevet 23. mai 2002 #10 Skrevet 23. mai 2002 Jeg har kun positive erfaringer med dem. Fikk raskt tilsendt katalog og varer.12
livy Skrevet 24. mai 2002 #11 Skrevet 24. mai 2002 Hei! Vi har bestilt servietter til kaffen med navn og dato, det tok en uke fra vi bestilte til vi hadde de i posten.. de var utrolig flotte!!! Jeg har ingen ting å utsette på bryllupsbutikken! Koz...
Junibrud2002 Skrevet 29. mai 2002 #12 Skrevet 29. mai 2002 Vi har også bestilt kaffeservietter med perlemorstrykk av brudepar, navn og dato. De var sååååå nydelige. I tillegg bestilte vi sanghefter, ballonger og engangskamera. Vi fikk varene kjemperaskt og er veldig fornøyd! - vi gifter oss 1.juni -
Gjest Batgirl Skrevet 29. mai 2002 #13 Skrevet 29. mai 2002 Slettet, Gry (red) Regler for bruk _________________ /Batgirl 1212[ Dette Innlegg er endret av: Gry (red) den 2002-05-29 09:30 ]
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #14 Skrevet 29. mai 2002 Batgirl; du har ikke lov til å legge ut adresser og telefonnummere, så dette blir garantert slettet etterhvert. Men her finnes opplysningene: Bryllupsbutikken
Gjest *Perser* Skrevet 29. mai 2002 #15 Skrevet 29. mai 2002 hei vi har brukt bryllupsbutikken her på kg til alt fra innbydelsene svarkort, meny og bordkort! de har vært så utrolig hjelpsome og så snill, jeg har aldri møtt noen så kjekke folk før (som jeg har handelt av) og på bryllups dagen vår fikk vi en søt kort i posten, det var i fra johannes wedding. de gratulerete oss så mye med dagen vår da ble jeg så rørt og glad. det har jeg aldri opplevd før jeg anbefaler de så mye så 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå