Gå til innhold

Hvor langt er du villig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hvor langt er du villig til å strekke deg for at partneren din skal få oppfylt en fantasi?

Min mann har "innrømmet" at han har en fantasi som går ut på at han vil se at andre menn har sex med meg. Han sa også at han ikke forventer at jeg vil være med å oppfylle den.

Selve fantasien gjør meg ingenting, den må han gjerne ha, men er jeg "slem"/dust/kjip på no slags måte som sa at jeg ikke vil være med på det?

(enting at han fantaserer og lager bilder inni hodet sitt, syns det er noe annet å skulle sette den ut i live. Og det kan jo hende at noe slikt kanskje har best av å bare forbli en fin fantasi for han)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne strukket meg ganske så langt med den rette partner.

Jeg mener allikevel at noe bør man holde som en fantasi. Har du ikke lyst, bør du heller ikke gjøre det.

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg kunne strukket meg ganske så langt jeg og, og det har jeg gjort i andre forhold for å glede partneren :)

Skrevet

Jeg er villig til å strekke meg langt. Veldig langt.

Men; jeg lærte en gang i verden at det finnes en grense, så man må nesten bare kjenne på magefølelsen sin. Om det føles ekstremt feil i utgangspunktet, så er det kanskje best at noe får forbli en fantasi.

• Liker 1
Skrevet

Enkelte fantasier som å se kjæresten bli pult av flere menn er noe de fleste menn blir kåt av, men dette forandrer seg fort når man faktisk gjennomfører fantasien i det virkelige liv. Det var kanskje ikke så kjekt likevel å se sin kjære bli pult av flere menn samtidlig.

Om du bestemmer deg for å gjennomføre fantasien så må du være oppmerksom på at det er en stor sjanse at hele forholdet går til helvete.

Skrevet

Jeg kan strekke meg på enkelte områder, men på andre er jeg ikke villig til å strekke meg veldig langt.

Foreslår han ting jeg aldri i verden kunne tenke meg, og som er "irreversible" vil jeg si nei.

En irreversibel ting for meg er f.eks å bringe andre personer inn i sexlivet. Kan begge tenke seg det, har et ryddig og greit forhold til det, og kan skille mellom sex og følelser (sjalusi osv): greit nok. Er man ikke helt der bør man tenke seg om noen ekstra ganger før man gjør det.

Ting som er enklere å strekke seg på er lett BDSM osv, så lenge man stoler på hverandre og respekterer det når en av partene har nådd grensen.

• Liker 2
Skrevet

Enkelte fantasier som å se kjæresten bli pult av flere menn er noe de fleste menn blir kåt av, men dette forandrer seg fort når man faktisk gjennomfører fantasien i det virkelige liv. Det var kanskje ikke så kjekt likevel å se sin kjære bli pult av flere menn samtidlig.

Om du bestemmer deg for å gjennomføre fantasien så må du være oppmerksom på at det er en stor sjanse at hele forholdet går til helvete.

Det er en kjent fantasi, men det er et fåtall av menn som ønsker "å se kjæresten bli pult av flere menn".

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er med på det meste som ikke involverer avføring. Innenfor rimelighetens grenser.

Om du ikke vil fullføre en slik fantasi, så skjønner jeg (og mannen din) det godt.

Skrevet

jeg kan strekke meg langt for partneren min, men da må partneren være villig til å gi noe tilbake ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvis partneren min vil at jeg skal ha sex med andre kvinner eller menn, vil jeg selvfølgelig gjøre det. Hvor skulle jeg ikke det? Sex er godt og jeg gjør hva som helst for å glede partneren min. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg unner jo partneren min alt mulig godt.

Skrevet

Jeg er kanskje litt kjip som bryter den frilynte trenden her... men nei, jeg er ikke villig til å strekke meg spesielt langt. Ihvertfall ikke når det gjelder ting som involverer andre personer, avføring, mye smerte eller ting som er direkte skadelig.

Visse ting er bedre å holde i fantasiland, spesielt når det gjelder ting som kan forandre hvordan man ser på partneren i ettertid, eller ting som kan sette forholdet i fare (f.eks. å trekke inn andre personer).

• Liker 4
Gjest just words
Skrevet

Jeg er kanskje litt kjip som bryter den frilynte trenden her... men nei, jeg er ikke villig til å strekke meg spesielt langt. Ihvertfall ikke når det gjelder ting som involverer andre personer, avføring, mye smerte eller ting som er direkte skadelig.

Visse ting er bedre å holde i fantasiland, spesielt når det gjelder ting som kan forandre hvordan man ser på partneren i ettertid, eller ting som kan sette forholdet i fare (f.eks. å trekke inn andre personer).

Jeg er helt enig med deg

Jeg kunne nok ikke strekt meg til ting jeg selv ikke har lyst til eller finner avskrekkende. Jeg synes ikke folk er kipe om de ikke vil være med på det partneren foreslår, og det har ingenting med å ikke ville partneren alt godt men rett å slett respektere grensene sine, noe jeg mener er viktig. Og viss man er glad i hverandre så er nettopp det å respektere grensene til hverandre med i det samspillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...