Gå til innhold

Selge karnevalskostyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår har veldig lyst til å være politi på karnevalet på SFO. Eneste politiuniformen jeg fant her var en tro kopi av ekte politiuniformer som kostet over 600 kroner :sjokkert:

Han har veldig lyst til å være politi, men jeg synes det blir litt i overkant å kjøpe et kostyme til den prisen som bare brukes en gang. Kanskje to om han vil ut på Halloween.

Derimot vil det jo være litt annerledes om vi selger det til noe lavere pris etterpå. Men er det noe vits? Og er det i det hele tatt mulig å få solgt et brukt karnevalskostyme?

Videoannonse
Annonse
Gjest HollyDolly
Skrevet

Sønnen vår har veldig lyst til å være politi på karnevalet på SFO. Eneste politiuniformen jeg fant her var en tro kopi av ekte politiuniformer som kostet over 600 kroner :sjokkert:

Han har veldig lyst til å være politi, men jeg synes det blir litt i overkant å kjøpe et kostyme til den prisen som bare brukes en gang. Kanskje to om han vil ut på Halloween.

Derimot vil det jo være litt annerledes om vi selger det til noe lavere pris etterpå. Men er det noe vits? Og er det i det hele tatt mulig å få solgt et brukt karnevalskostyme?

På Nille selger de politikostume til under 200 lappen, trur det var rundt 150 kr :jepp:

Skrevet

På Nille selger de politikostume til under 200 lappen, trur det var rundt 150 kr :jepp:

AHA! Det hadde jeg ikke tenkt på! Takk ;)

Men ser det bra ut? Husker han asbolutt skulle være Spiderman i barnehagen, men ble skikkelig skuffa og hadde ikke lyst å ha det på når det ikke ble en sånn med muskler og greier på.

Skal jammen ikke være lett å gjøre de små fornøyd ;)

Skrevet

Det politikostymet er jo mer en leke, og kan garantert selges for ca halv pris på finn etterpå.

Skrevet

Det politikostymet er jo mer en leke, og kan garantert selges for ca halv pris på finn etterpå.

Så du tror at noen faktisk ville hatt det?

Er jo kjipt å kjøpe noe så dyrt og bare gjemme det vekk etterpå. Jeg hadde nølt mindre om han hadde lillebror og ikke søster, hehe :)

Skrevet

Så du tror at noen faktisk ville hatt det?

Er jo kjipt å kjøpe noe så dyrt og bare gjemme det vekk etterpå. Jeg hadde nølt mindre om han hadde lillebror og ikke søster, hehe :)

Det er en grunn til at lekebutikker har dem inne i sortementet sitt året rundt. ;) Unger ønsker seg det, og foreldrene kjøper det.

Det blir vel som sabeltann-kostyme eller andre utkledningsklær, som ungene gjerne kler seg ut i til hverdags.

Men du må ta med i betraktningen at kanskje sønnen din ønsker å beholde antrekket for å ha å leke politi med...

Skrevet

Men du må ta med i betraktningen at kanskje sønnen din ønsker å beholde antrekket for å ha å leke politi med...

Ja det har jeg også tenkt på. Blir jo veldig feil om vi skal selge det bak ryggen på ham, men vi kan jo alltids gjøre en "avtale" om at han skal få ha det nå, og på Halloween minst, og så selge når han har vokst ut av det. Men det er jo en av grunnene til at jeg sitter godt plantet i tenkeboksen, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...