AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Den handler om to barn, en gutt og en jente. De flytter til et stort hus (med eller uten foreldre, det husker jeg ikke). Der er det spøkelser, en mann med rødt hår, og en kvinne med sort, langt hår. Disse spøkelsene er ute etter kroppene til barna, slik at de kan leve videre. Er det noen som aner hva filmen heter? Jeg tror den er ganske gammen, jeg så den vel for rundt ti år siden...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Denne filmen høres så utrolig kjent ut, men jeg greier ikke for mitt bare liv å komme på hvilken det er. Har prøvd å google uten hell. Håper noen andre kan komme med navnet på den, for dette har irritert meg siden jeg først leste denne tråden for noen dager siden.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Amerikansk? Husker du flere detaljer?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er ikke TS, men hvis det er den jeg tenker på så er den amerikansk. Disse spøkelsene hadde holdt på sånn og hoppet fra kropper til kropper i lang tid for å holde seg unge.
Lachesis Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg tenkte på Skeleton Key, men det stemmer ikke helt.
Rakkerunge Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Av en eller annen grunn tenker jeg på Beetlejuice, men det kan jo ikke være den... Men ser for meg et hus hvor et av barna blir kastet ut av huset, via en ekkel kjeller, på en slags sklie eller noe?
Jubal Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Høres ut som Thir13en Ghosts. Thir13en Ghosts
Rakkerunge Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Den har ikke jeg sett, men kan godt være du har rett. For den jeg tenker på, er kanskje litt sånn komedieaktig, og det blir sikkert helt på viddene, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå