Gå til innhold

Ab Mini Cirkle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar pengene dine og gjør heller øvelser hjemme som er bevist å fungere. For meg er denne maskinen i samme kategori med alle andre treningsapparater som skal gi deg sixpack eller fantastisk rumpe ;)

Vil du ha bedre mage må du uansett ta tak i kostholdet, det hjelper ikke å trene ihjel magen hver dag :)

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke trening som gir deg fin mage, og det finnes ingen muskler i magen du kan trene ved å bruke et slikt apparat som du ikke kan trene ved å gjøre en eller annen apparatfri øvelse.

Det som i all hovedsak avgjør om man har fin mage, er fettprosenten. Få ned fettprosenten, og du trenger knapt å gjøre en eneste sit ups.

Skrevet

Jeg er 177cm høy og veier 56kg, så det lille jeg har av fett sitter jo nettopp på magen! Jeg trener 4 ganger i uka i treningsstudio, og gjør masse øvelser for mage, rumpe og lår, i tillegg til at jeg spiser sunt og bare rene produkter. Derfor begynner tankene å vandre mot nettopp mot slike aparater, og ville bare sjekke om noen har prøvd.

Tydeligvis er maskinen bare juks, da var de penga spart :) Er det noen som kan bra øvelser for mage da? Jeg er ikke så gald i å trene hjemme, eier null selvdisiplin. Når jeg er på studioet, gir jeg alt.

• Liker 1
Skrevet

Øvelser for mage og sånt vil ikke hjelpe deg, som noen sier, få ned fettprosenten. JOGG. Forresten er 177cm og 56kg i vekt lite egentlig, så jeg tror ikke du trenger å stresse over dette.

Skrevet

Jeg er 177cm høy og veier 56kg, så det lille jeg har av fett sitter jo nettopp på magen! Jeg trener 4 ganger i uka i treningsstudio, og gjør masse øvelser for mage, rumpe og lår, i tillegg til at jeg spiser sunt og bare rene produkter. Derfor begynner tankene å vandre mot nettopp mot slike aparater, og ville bare sjekke om noen har prøvd.

Tydeligvis er maskinen bare juks, da var de penga spart :) Er det noen som kan bra øvelser for mage da? Jeg er ikke så gald i å trene hjemme, eier null selvdisiplin. Når jeg er på studioet, gir jeg alt.

Du fjerner ikke magefett ved å gjøre mageøvelser...

• Liker 3
Skrevet

Hvis ikke mageøvelser hjelper, hva hjelper da? Ja, bortsett fra å jogge da, som ikke frister i dette været her :P Jeg bruker 30min på elipsemaskinen før styrkeøvelsene, pga dårlig lungekapasitet klarer jeg ikke å jogge lenge om gangen.....astma....

Skrevet

Det trenger ikke å være jogging nødvendigvis, men det må være god kardioøvelse som får opp pulsen og fettet til å smelte. Fordi, selv om du tar mageøvelser, så fjerner ikke det fettet som ligger utenpå musklene. Altså, under fettet har vi alle sixpack, liksom. Og for å få vekk fettet, må en opp i fart.. Ellipsetrening kan hjelpe, hvis det får deg godt andpusten, du må litt opp i intensitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...