StrawberryQueen Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Noen som har prøvd denne, og evt oppnådd resultater?? Sliter skikkelig med mageregionen, og vil prøve noe nytt!! http://www.abcirclemini.com/
Spøkelse Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Spar pengene dine og gjør heller øvelser hjemme som er bevist å fungere. For meg er denne maskinen i samme kategori med alle andre treningsapparater som skal gi deg sixpack eller fantastisk rumpe Vil du ha bedre mage må du uansett ta tak i kostholdet, det hjelper ikke å trene ihjel magen hver dag 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Prøv heller å endre kosthold og prøv denne her: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16150685/Jillian-Michaels-6-Week-Six-Pack/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=jillian+michaels&urlrefer=search GARANTERER deg at magen din vil bli mye bedre etter noen uker. Og den koster bare £5.49 og gratis frakt til Norge. Anbefaler deg
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Det er ikke trening som gir deg fin mage, og det finnes ingen muskler i magen du kan trene ved å bruke et slikt apparat som du ikke kan trene ved å gjøre en eller annen apparatfri øvelse. Det som i all hovedsak avgjør om man har fin mage, er fettprosenten. Få ned fettprosenten, og du trenger knapt å gjøre en eneste sit ups.
StrawberryQueen Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er 177cm høy og veier 56kg, så det lille jeg har av fett sitter jo nettopp på magen! Jeg trener 4 ganger i uka i treningsstudio, og gjør masse øvelser for mage, rumpe og lår, i tillegg til at jeg spiser sunt og bare rene produkter. Derfor begynner tankene å vandre mot nettopp mot slike aparater, og ville bare sjekke om noen har prøvd. Tydeligvis er maskinen bare juks, da var de penga spart Er det noen som kan bra øvelser for mage da? Jeg er ikke så gald i å trene hjemme, eier null selvdisiplin. Når jeg er på studioet, gir jeg alt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Øvelser for mage og sånt vil ikke hjelpe deg, som noen sier, få ned fettprosenten. JOGG. Forresten er 177cm og 56kg i vekt lite egentlig, så jeg tror ikke du trenger å stresse over dette.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er 177cm høy og veier 56kg, så det lille jeg har av fett sitter jo nettopp på magen! Jeg trener 4 ganger i uka i treningsstudio, og gjør masse øvelser for mage, rumpe og lår, i tillegg til at jeg spiser sunt og bare rene produkter. Derfor begynner tankene å vandre mot nettopp mot slike aparater, og ville bare sjekke om noen har prøvd. Tydeligvis er maskinen bare juks, da var de penga spart Er det noen som kan bra øvelser for mage da? Jeg er ikke så gald i å trene hjemme, eier null selvdisiplin. Når jeg er på studioet, gir jeg alt. Du fjerner ikke magefett ved å gjøre mageøvelser... 3
StrawberryQueen Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2012 Hvis ikke mageøvelser hjelper, hva hjelper da? Ja, bortsett fra å jogge da, som ikke frister i dette været her Jeg bruker 30min på elipsemaskinen før styrkeøvelsene, pga dårlig lungekapasitet klarer jeg ikke å jogge lenge om gangen.....astma....
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Det trenger ikke å være jogging nødvendigvis, men det må være god kardioøvelse som får opp pulsen og fettet til å smelte. Fordi, selv om du tar mageøvelser, så fjerner ikke det fettet som ligger utenpå musklene. Altså, under fettet har vi alle sixpack, liksom. Og for å få vekk fettet, må en opp i fart.. Ellipsetrening kan hjelpe, hvis det får deg godt andpusten, du må litt opp i intensitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå