Nigella Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Kommer stadig borti oppskrifter på chutney men jeg skjønner ikke helt hva det er eller hva det skal brukes til. Noen som har greie på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg elsker mangochutney til stekt kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har brukt mangoschutney i wok, det gir god smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Her er hva det er laget av: http://www.matnyttig.no/oppskrifter/mangoc...raa-020902.html http://www.matnyttig.no/oppskrifter/mangoc...hutneu_sri.html ... og det er bla. godt til kyllingspidd!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Et slags mangosyltetøy som er søtt og litt sterkt på en gang. Godt til indisk mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. januar 2004 #6 Del Skrevet 8. januar 2004 Bare en liten saksopplysning: Chutney lages ikke bare av mango, selv om kanskje det er det vanligste, det kan også lages av andre typer frukt (eller grønnsaker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. januar 2004 Takk for svar! Da ble jeg litt klokere, men ikke så veldig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 9. januar 2004 #8 Del Skrevet 9. januar 2004 Har man det på før eller etter steking da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2004 #9 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er en slags saus man bruket som tilbehør. Etter steking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå