Nicolina Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Jeg lurer rett og slett på hvor grensen går mellom å vise at man er interessert i noen til å bli masete. Jeg snakker litt med en gutt hvor jeg for en gangs skyld har tatt mye initiativ i forhold til han, men han viser da interesse ved å spørre meg om ting, og vise at han bryr seg. Så når vet man at det er greit å fortsette å være litt mer "ivirg" enn den andre, og når vet man at man bør roe ned noen hakk?
Gjest Bandit Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Dette varierer voldsomt fra person til person, så det er umulig å si noe særlig om. Noen liker at man er litt pågående, mens andre forsvinner om de føler mas. Det er jo dette som gjør det hele spennende?
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Det må man rett og slett se an underveis. Som Bandit sier: det er individuelt. Man må lese tegnene motparten gir, de underliggende signalene.
Gjest -J- Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Interesse uten desperasjon er for min del alltid attraktivt og interessant. Jeg tror langt flere potensielle forhold har gått i vasken på grunn av at den ene eller begge partene tror den andre ikke er interessert, prøver å holde litt tilbake for å ikke være for interessert for da vil den andre miste interessen, etc, og så ender det med at ingen tar kontakt til slutt. Om du sender en ny melding etter 10 minutt fordi du ikke har fått svar er du kanskje for ivrig. Sannheten er at dynamikken mellom to personer vil som regel alltid være unik, så du må bare prøve å finne takten i denne dansen dere danser. Ja, kanskje bør du først finne ut hva slags dans det er og danse deretter. Tango? Waltz? Swing? Rolig? Gammeldans? Eller Merengue? Om du får positive svar på dine fremstøt, så er det stor mulighet for at dere danser samme dans og er i takt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå