Gjest Jamila Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Hurra! Har sendt 3 søknader og er allerede kalt inn til 1 intervju, og har ikke fått tilbakemelding på de andre 2! :D Ser lyst ut for målet om ny jobb før sommeren dette :D *gruergleder meg til intervjuet*
Gjest Jamila Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 1000 takk! x-er fingre for meg selv også
Suzy Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 OJ!! GRATTIS! Så bra! Du er flink og dynamisk så dette kommer til å gå fint :D
Freaky Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 Hurra! Har sendt 3 søknader og er allerede kalt inn til 1 intervju, og har ikke fått tilbakemelding på de andre 2! :D Ser lyst ut for målet om ny jobb før sommeren dette :D *gruergleder meg til intervjuet* Jeg også Jamila!!! Har sendt bare én, jeg da... MEN, portfolio og CV er nå klar for å sendes ut til andre potensielle :D LYKKE TIL PÅ INTERVJU
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2004 #7 Skrevet 9. januar 2004 Grattis! Intervju er egentlig ingenting å grue seg for, bare vær avslappet og ta alt med fatning, så går det så fint så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå