Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det jo Tooji som vant melodi grand prix, men Plumbo og gjengen kom ganske langt og hørte for første gang låen og syntes den var ganske grusom og lurer på om den hadde kommet så langt som den gjorde hadde det ikke vært for det mediestuntet Plumbo gjorde med Madcom tidligere, hva tror dere?

For de som ikke fikk det med seg, så sa Plumbo "Mokkamann" og ikke møkkamann til Madcon og dette fikk jo enorm pressepublisitet fordi Madcon er farget.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det jo Tooji som vant melodi grand prix, men Plumbo og gjengen kom ganske langt og hørte for første gang låen og syntes den var ganske grusom og lurer på om den hadde kommet så langt som den gjorde hadde det ikke vært for det mediestuntet Plumbo gjorde med Madcom tidligere, hva tror dere?

Nope.

For de som ikke fikk det med seg, så sa Plumbo "Mokkamann" og ikke møkkamann til Madcon og dette fikk jo enorm pressepublisitet fordi Madcon er farget.

I know. Jeg har kalt kaffetrakteren min for møkkamaster, ever since.

• Liker 2
Skrevet

Er du bydame, ts?

Skrevet

Det er nesten så jeg har lyst til å skjære av meg ørene når jeg hører den sangen, grøss..

Tror jeg at uten all media dekningen at sangen hadde fått så mange mennesker til å bli trollbundet av grusom øre skrikende ”sang”? nei

Skrevet

Ærligtalt, det finnes nok av oss som hørte på plumbo før blooperten på scena. Spilles på alle fester jeg har vært på i det siste, og det er ikke mange som putter fingrene i ørene akkurat. Dra litt utenfor byen så er det nok mange som liker musikken.

Navnet Plumbo ble mer kjent av mediasaken, men det betyr ikke at folk blir hjernevasket for musikksmak.

Skrevet

All pr er god pr

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Mokkamann spøken var nok ikke planlagt, men de tjente masse på det. Låta solgte i bøtter og spann på Itunes, ble spilt masse på Spotify osv.

Men hva er det du er overrasket over? At den nye låta suger og kom langt i MGP? Ja, det er virkelig noe nytt, tidligere har det jo kun vært kvalitetsmusikk der. Eneste slik musikk passer til er når man vil slå noen hardt i ansiktet.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...