Gå til innhold

Venninnetur eller ikke?!

Dra? ikke dra?   

15 stemmer

1. 1. Reise på venninne tur? Eller ikke?

• Reis, kos deg, ikke tenk på han.
    • Reis, inviter han med
    • Ikke reis, vent til han kan dra sammen med deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt invitert med på en syden tur med en venninne nå i mars, noe jeg virkelig hadde trengt og har veeeldig lyst til å gjøre. MEN han jeg er "sammen" med har vært borte en stund nå, og kommer hjem i slutten av feb. begynnelsen av mars. Og det vil si da har vi ikke sett hverandre på nesten en måned, og får da bare kanskje 2-3 dager sammen før jeg evt dra. Og da må jeg jobbe de dagene i tillegg.

Så jeg står overfor ett dilemma, for jeg vil jo være med han, jeg savner han jo enormt allerede, og jeg vil tro at når den tiden kommer så er savnet enda større. I tillegg så hadde meg og han tenkt å dra på ferie sammen i løpet av våren. Så hva gjør jeg? venter jeg til han kan dra med meg? Eller drar jeg med venninne den uken, og nyter tiden sammen med han når jeg kommer hjem?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg er blitt invitert med på en syden tur med en venninne nå i mars, noe jeg virkelig hadde trengt og har veeeldig lyst til å gjøre. MEN han jeg er "sammen" med har vært borte en stund nå, og kommer hjem i slutten av feb. begynnelsen av mars. Og det vil si da har vi ikke sett hverandre på nesten en måned, og får da bare kanskje 2-3 dager sammen før jeg evt dra. Og da må jeg jobbe de dagene i tillegg.

Så jeg står overfor ett dilemma, for jeg vil jo være med han, jeg savner han jo enormt allerede, og jeg vil tro at når den tiden kommer så er savnet enda større. I tillegg så hadde meg og han tenkt å dra på ferie sammen i løpet av våren. Så hva gjør jeg? venter jeg til han kan dra med meg? Eller drar jeg med venninne den uken, og nyter tiden sammen med han når jeg kommer hjem?

This.

Skrevet

This.

Men det er tungt å vite at jeg bare får se han 2-3 dager og så vekke enda en uke fra han... :rodmer:

Gjest badeand1
Skrevet

Men det er tungt å vite at jeg bare får se han 2-3 dager og så vekke enda en uke fra han... :rodmer:

jada, men da kan du bare glede deg til dagen du ser han igjen. :)

• Liker 1
Skrevet

Du vet det er lurt å ha et liv utenom kjæresten og?

• Liker 2
Skrevet

ja vet det er lurt å ha ett liv uten kjæresten... men når man allerede har vært lenge borte fra hverandre, så vil man jo se hverandre mest mulig :sjenert:

Skrevet

ja vet det er lurt å ha ett liv uten kjæresten... men når man allerede har vært lenge borte fra hverandre, så vil man jo se hverandre mest mulig :sjenert:

Spør han hva han syns.

Skrevet

Dere er jo ikke sammen hvis dere er "sammen", regner med det er i en "holde på fase" rett før en blir sammen, eller noe, men uansett. Jeg hadde reist hvis jeg var deg. Han har jo vært vekke en måned, skal ikke du kunne være borte en uke? Du virker litt sånn at du har lyst til å skyve vekk alt for en kjæreste, og det er jo ikke helt bra.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror jeg hadde reist, og heller gjort det beste ut av de dagene dere har sammen.

Skrevet

Dere er jo ikke sammen hvis dere er "sammen", regner med det er i en "holde på fase" rett før en blir sammen, eller noe, men uansett. Jeg hadde reist hvis jeg var deg. Han har jo vært vekke en måned, skal ikke du kunne være borte en uke? Du virker litt sånn at du har lyst til å skyve vekk alt for en kjæreste, og det er jo ikke helt bra.

Det er ikke tilfelle, det er bare at vi har vært lenge borte fra hverandre pga jobben hans, og man vet aldri når han skal ut å reise med jobben igjen, ergo, da vil jeg heller evt vente til han er på jobb igjen så heller dra, og nyte det at han er kommet hjem. Jeg gjør jo andre ting selv om han er hjemme, er med venner osv. Er bare at han har en litt spesiell jobb. :sjenert:

Skrevet

Jeg stemmer nei uten å ha satt meg inn i saken.

Skrevet

voks opp, det er faktisk lurt å ha et liv selv om kjæresten er hjemme.

Og hvis du alltid er den venninnen som ditcher andre venninner fordi kjæresten din er hjemme, så kommer du til å bli svært upopulær.

Skrevet

voks opp, det er faktisk lurt å ha et liv selv om kjæresten er hjemme.

Og hvis du alltid er den venninnen som ditcher andre venninner fordi kjæresten din er hjemme, så kommer du til å bli svært upopulær.

Det er jo ikke som jeg ikke har ett liv utenom kjæresten min, og det er ikke som om jeg er den som pleier å ditche en venninne. Har faktisk aldri gjort dette, og dette er jo en spontantur, det er jo ikke noe vi har planlagt lenge, må da være lov å si nei når man ikke har sett kjæresten på over en måned?! uten at venninne skal klikke vel?!

Gjest SweetThing
Skrevet

Ser ut som du har bestemt deg allerede på at du ikke skal bli med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...