Gå til innhold

Knust mobilskjerm :/ Blir det dyrt for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var uheldig og la mobilen på kanten av hylla på badet så den datt ned på flisene og knuste seg. Den har sprekker over hele skjermen. Den fungerer fortsatt, men jeg tør ikke bruke den i frykt for å få glass i fingeren! Jeg driver fortsatt og betaler ned på avbetalingen og synes dette er utrolig trist! Jeg kjøpte den via Chess. Vet noen om det blir fryktelig dyrt å fikse dette? Det er ikke så ille at jeg bør kjøpe ny isteden? Håper noen har erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det iPhone 3 fikser du det lett selv. Er det iPhone 4 må du kanskje på verksted. Kjapp tur på google gir deg mange svar på hvem som bytter for deg.

Er det ikke iPhone vet jeg ikke. Google er din venn...

Skrevet

Det er en LG optimus 990 2x. Jeg finner ikkeno på google!

Skrevet

Det er ikke sikkert at du får glass på fingrene. Typen knuste skjermen på sin iphone, og selv om det ser jævlig ut, går det an å bruk skjermen, glasset løsner ikke, man må ta av skjermen i en bit eller hamre løs om du skjønner. Ring EL-kjøp sitt verksted og spør hva man gjør med slikt, kanskje de har råd og tips.

Skrevet

Er ganske sikker på at jeg får glass på fingrene, jeg merker jo det! Skal sjekke hos El-kjøp, takk for tips!

Skrevet

Så mye stoler jeg ikke på meg selv, hehe, men takk for tipset! Jeg sender inn mobilen min og får et prisoverslag av Chess nå, så får vi se hva det blir til. Sure penger uansett, men blir jo så avhengig av den mobilen...

Skrevet

Oppdater når du har fått prisen da,har akkurat klart å knuse skjermen på min(akkurat samme modell som din) :gjeiper:

Skrevet

Yes, will do! Det tar nok noen dager, men skal oppdatere når jeg vet!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Yes, will do! Det tar nok noen dager, men skal oppdatere når jeg vet!

Det er en tid siden du gjorde dette, men husker du fortsatt hvor mye du måtte betale for å bytte skjermen? :-) Har nylig knust min LG, og jeg har også Chess! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...