jewel66 Skrevet 22. mai 2002 #1 Skrevet 22. mai 2002 Leste en plass at man kan få brune flekker ( pigmentflekker)dersom man soler seg mens man bruker p-piller!!! Dette skremte meg litt, så jeg lurer på om det er noen der ute som har opplevd/hørt om dette?? Har nettopp begynt på trinordiol så...det var jo litt kjipt å lese dette da.
ivanka Skrevet 22. mai 2002 #2 Skrevet 22. mai 2002 KAN få, betyr ikke nødvendigvis at du får det. jeg har gått på p-piller i årevis uten å få noen pigmentflekker - og jeg tror det gjelder de fleste. du kan få ujevn pigmentering av graviditet også, og av å bruke parfyme i sola.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #3 Skrevet 22. mai 2002 Jeg har dessverre ingen råd... men har HJEEEELP opplevd å få pigmentflekker under øynene. Gått på p-piller i mange år, ikke vært plaget før nå! Har lest at det er viktig med høy faktor på de steder man får pigmentflekker... men kjedelig... Fint med råd!
Tiriltunge Skrevet 22. mai 2002 #4 Skrevet 22. mai 2002 Til siste anonym: Jeg har også slike pigmentflekker under øynene, og synes de er skrekkelig irriterende. Større og større blir de for hvert år også. *Sukk* Vet ikke om de har noe med p-pillebruk å gjøre (har også gått på p-piller i mange år), men det jeg gjør er å bruke en stift med høy faktor (50) hver gang jeg går utenfor huset. Det hjelper! (Bare synd at jeg ikke husker på å kjøpe den før det har gått litt tid på våren, så de rekker å komme fram først...)12
Guro Skrevet 24. mai 2002 #5 Skrevet 24. mai 2002 Jeg har også fått pigmentflekker i ansiktet i år!! Har aldri hatt det før, men har begynt med nye p-piller siden i fjor - Yasmin. Aner ikke om det er pga. dem jeg har fått pigmentflekker. Noen som har opplevd det samme med Yasmin?12
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #6 Skrevet 25. mai 2002 Jeg har fått brune pigmentflekker på kroppen etter at jeg begynte med Diane ( 4 år siden nå )! Jeg HATER det, ser helt jævlig ut. Har lest en plass at de kan slipes bort på hudpleiesalong, men jeg har desverre ikke råd ennå. Satans pillejævler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå