xau Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hei. Jeg og kjæresten min gjorde det slutt på fredag. Det vil si, han gjorde det slutt, angret, og prøvde å få meg tilbake. Jeg sa jeg måtte tenke på det noen dager, og har kommet frem til at jeg ikke klarte meg. Grunnen til det, er at han kan være veldig kommanderende, han gir meg skyldfølelse for den minste ting, vi krangler over nesten alt, og det fører til at han trykker meg langt ned i støvlen, i tilleg til at vi bor på hver vår side av landet, som kanskje er det vanskligste.. Jeg er en ganske svak jente. Jeg gir meg lett. Jeg har vært gjennom mye i livt mitt, som har gjort at jeg ikke er den sterkeste. Noe jeg tror han har tatt utnyttelse av. Han har ringt og ringt og ringt, og til slutt tok jeg telefonen. Han lurte på hvordan jeg "likte å være singel". Jeg vet ikke. Vi snakket mye frem og tilbake, og jeg fortalte at hvis jeg bare kunne komme meg litt mer "på beina", så kanskje vi kunne prøve på nytt. Jeg fortalte at jeg planla å ta timer hos en psykolog, og lurte på å spørre om å bli innlagt, i og med at jeg fremdeles sliter mye med depresjon og tvangstanker. Det likte han absolutt ikke. Han skjelte meg ut. Trykte emg langt ned. Og når vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg gi meg? Igjen? som jeg alltid har gjort..? Vi var sammen i nesten et år. Hadde vært 9 månder idag. Søndag 12. februar hadde vi ha vært sammen i 9 månder. Jeg har så vondt inni meg. Jeg har så skyldfølelse. Han sier han kommer til å ta selvmord om han ikke for være med meg. Noe jeg vet han er istand til å gjøre. Ha har prøvd opptil fler ganger. Jeg får mye støtte fra venner og familie. Heldighvis. De støtter valget jeg har tatt. Jeg trenger egentlig ikke noe svar på dette. Kanskje heller tips. Tips om hvordan jeg kan komme meg fortere over han som jeg elsket så mye, men som komanderte meg rundt..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Velg deg selv ovenfor han. Om han skulle prøve å ta livet av seg så vil det ikke være din skyld. Man skal ikke gi seg og fortsette et forhold fordi den ene parten truer med ting. Stol på magefølelsen og søk den hjelpen du trenger for å bli bedre. Han får klare seg selv, du kan forøvrig kontakte politiet og informere dem om at han truer med å ta livet av seg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 IKKE SVAR PÅ HENVENDELSER FRA HAM, HAN KOMMER BARE TIL Å MANIPULERE OG TRYKKE DEG MER NED! Og nei, det kan ikke sies nok, og stort nok. 2
xau Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2012 Slår på telefoen min etter å ha hatt den alsått i natt. 44 tapte anrop. FØRTIFIRE. Og en langt melding på facebook om fremtiden våred. som "vi" hadde planlagt.. Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av mg..
Harmony Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Ikke ta han tilbake. Han virker manipulerende og kontrollerende. Vær glad du kom deg unna såpass tidlig. Fokuser bare på deg selv nå, det er det som er viktigst for deg nå. Snakk med en psykolog og ta deg tid til å føle deg bra igjen. Så skal du se du finner en fantastisk mann som tar var på deg og løfter deg opp i stedet for å trykke deg ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå