Gjest Ruccola Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Har en kamerat som kanskje blir valgt ut til å vere med, så bare lurer på litt fra dere som vet Får man noe dekket om man takker ja til å vere med? (husleige f.eks..) Hvor lang er turen om man er med helt til finalen? (antall uker) Ville du vert med igjen om du fikk muligheten, eller tok anstrengelsene over opplevelsen....? Håper noen kan svare meg
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Har en kamerat som kanskje blir valgt ut til å vere med, så bare lurer på litt fra dere som vet Får man noe dekket om man takker ja til å vere med? (husleige f.eks..) Hvor lang er turen om man er med helt til finalen? (antall uker) Ville du vert med igjen om du fikk muligheten, eller tok anstrengelsene over opplevelsen....? Håper noen kan svare meg Når man melder seg på, skriver man under på at man har lest all info og regler. Så dette burde han vite. 1
Gjest Ruccola Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 han hadde blitt meldt på av noen fra jobben Har ikke blitt trekt ut enda, men skal på intervjurunde
Meridian Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Dette lurer jeg også på, så håper noen kan svare. Ikke at jeg skal være med, men er nyskjerrig. Han må isåfall be seg fri hele sommeren, vil jeg tro?
Gjest Ruccola Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Nei de har satt av tidsrommet allerede. 5-6 uker i april/mai http://www.tvnorge.no/programmer/71-nord/meld-deg-pa-71-nord-1.13752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå