Gjest Cuddly Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Når bør en begynne å bruke "rynkekrem"?
Orthia Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Når bør en begynne å bruke "rynkekrem"? Kanskje du mener anti-rynkekrem? Kommer vel an på personen. Jeg har ikke begynt ennå, og er 30 år.
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Personlig tror jeg slikt er rent pengesløseri, det beste du kan gjøre mot huden din i kampen mot rynkene, er å bruke en krem som inneholder solfilter. I tillegg kommer å ikke røyke (aller viktigst), nok vann, frisk luft og søvn... Det meste av rynker er genetisk betinget, resten stort sett forårsaket av røyking og UV-stråling.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Enig med Ethereal. Røykte fast tidligere, og har fryktelig dårlig samvittighet overfor huden min. Spør som regel på parfymeri hva de anbefaler og da jeg fylte 30 gikk jeg over til et litt dyrere merke. Stort sett anbefaler de ikke for "tunge" kremer til folk rundt 30.
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Generelt liker jeg kremer fra hudpleieren bedre enn dem fra parfymeriene, spesielt til min tørre hud. Jeg har ofte på følelsen at parfymeri-kremer er overparfymerte (unntak Clinique). Min personlige favoritt er Decleor. Og så prøver jeg (32 om ca to uker) og holde meg unna solarium, bruker stort sett litt selvbruningskrem i ansiktet, og er trofast bruker av solpudder.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 Shiseido er blitt min favoritt. Veldig svakt parfyrmert, og høy solfaktor om sommeren, og ikke solarium om vinteren. Drikker mye vann osv. Tror jeg er snill med huden :D
Gjest Cuddly Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Tusen takk for svar, mente off course anti-rynke Spurte fordi jeg kjøpte en nattkrem på helsekost, Demelle. Den skulle bla.ha anti-rynke effekt. Nå var det ikke det jeg var mest ute etter, men kremen hørtes bra ut ellers(peelende, fuktgivende, antibakteriell, oppbyggende(heter det det?)).
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Tror det er viktig å gi huden nok fuktighet, og dersom du er under 30 velge en lett krem. Støtter ellers opp om det flere her allerede har skrevet, at rynker i stor grad er genetisk bet. + forårsaket av ytre påv. Jeg sverger også til solpudder og selvbr. krem istedet for solarium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå