Gå til innhold

Juhu, Rammstein i Vallhall Arena

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bygdetullingen skal til storbyen og få med seg tidenes beste band :lur:

Men hvordan konkret komme seg opp dit? Det hjelper å ta t-banen til Helsfyr, såpass har jeg forstått, men hvor går man videre derfra? Noen flere som skal gå fra sentrum, eller?

Regner med det egentlig bare er å følge stimen, men er jo ukjent som bare det der borte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er konserter der oppe så pleier det å være veldig godt skilta helt fra du kommer ut av t-banen :) Så det er nok ikke noe problem å finne frem. OG som du sier så går folk stim bortover.

Skrevet

Aha, men det høres flott ut, da er det bare å følge skiltene :) Det visste jeg ikke, har ikke vært på de kantene før, takk for info.

Skrevet

Denne siden kan kanskje være nyttig? http://www.vallhall.no/article.asp?id=31

Synes ikke kartet er veldig bra, og du må zoome ut for å finne t-banestasjonen på Helsfyr, men man får i alle fall en slags oversikt :)

Takk for tips! Har studert det der litt, ble ikke veldig mye klokere, men som du sier så får man i alle fall en slags oversikt :ler:

Skrevet

Også pleier det også å stå svartebørsfolk og t-skjorteselgere langs hele veien fra t-banen ;) Så du trenger ikke være redd for å ikke finne frem.

Skrevet

Når det er konserter på Valle Hovin eller i Vallhall så tar du t-banen til Helsfyr og følger strømmen, det er sinnsykt mye folk som skal samme sted i løpet av få timer så dt er sinnsykt mye folk

Skrevet

Takker for svar, da er jeg garantert å finne frem, regner med at det blir masse folk, så kan umulig risikere å måtte gå opp ditt helt alene hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...