AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har hørt at man på enkelte flyplasser har begynt med påmalt flue i toaletter for å unngå søl. Jeg har gutter i huset og kunne veldig godt tenke meg en slik flue selv. Noen som vet om dette kan la seg gjøre uten å bytte ut hele toalettet?
Chelmon Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Det ville jeg aldri ha brukt penger på Mal på en blink da vel, noen sirkler greier alle å lage.
Gjest badeand1 Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Er de barn siden de må ha noe å sikte på?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Tusen takk for link! Jeg så for meg porselensmaling og brenning i ovn for å få det til å holde... Men med prisene på linken var det jo overkommelig. Guttene er barn ja, og de har kompiser. Tenker at en blink kanskje er mer motiverende enn en mamma som maser. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Få gubben til å vaske badet selv, så kanskje fluer og andre barneleker blir overflødige... 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Få gubben til å vaske badet selv, så kanskje fluer og andre barneleker blir overflødige... Nå var det jo ikke mannen hennes hun hadde problemer med da, men barna. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Nå var det jo ikke mannen hennes hun hadde problemer med da, men barna. Få barna til å vaske?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Få barna til å vaske? Barnearbeid er forbudt ved lov her i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå