AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Har du fortalt sjefen din og / eller kollegaene dine om din psykiske lidelse? Hvis ja: Hvordan og hvorfor valgte du å fortelle om det? Hvordan har du generelt håndtert spørsmål vdr. fravær / sykedager / sykemeldinger fra andre?
-Jiinxs- Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Overhode ikke! Og har ingen planer om å gjøre det heller. Men så påvirker ikke min "tilstand" fravær etc.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Overhode ikke! Og har ingen planer om å gjøre det heller. Men så påvirker ikke min "tilstand" fravær etc. TS her: Hvilken diagnose er det snakk om, evt. hvordan preger lidelsen deg i hverdagen / arb.sammenheng? ( du trenger selvsagt ikke svare på diagnose-spm. )
-Jiinxs- Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 TS her: Hvilken diagnose er det snakk om, evt. hvordan preger lidelsen deg i hverdagen / arb.sammenheng? ( du trenger selvsagt ikke svare på diagnose-spm. ) Føler ikke for å si hva det er, men bare at det faller under "psykisk lidelse". Det går mye på det sosiale og andre jobb relaterte oppgaver.
Gabler Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Var deprimert, og varslet sjefen slik at hun skulle skjønne at jeg var slapp og distré grunnet det, og ikke andre grunner. Hadde en liten arbeidsplass og grei sjef, så det var godt å fortelle det, hun forstod det godt:)
Gjest Mahareth Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Jeg fortalte tidligere sjef om depresjonen jeg gikk igjennom, fordi jeg ikke så poenget i å lyve om det. Jeg fortalte det i forbindelse med at jeg ble sykemeldt. Kollegene mine fikk ikke vite noe, det hadde de ingenting med. Jeg tror ikke jeg ville fortalt om noe annet.
Gjest MissPennyfeather Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ja, når folk har lurt på hvorfor jeg til tider har vært sykmeldt, har jeg svart ærlig. Jeg akter ikke å skamme meg over diagnosene mine, selvom verden er aldri så uvitende og "redd" for meg. Når det er sagt går jeg heller ikke rundt med en t-skjorte som lister opp diagnosene mine. Jeg svarer ærlig når noen spør, men har, som alle andre, ikke meldeplikt til andre om hva som feiler meg. Endret 16. februar 2012 av MissPennyfeather
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå