Gjest Lizbet i.i Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Hvor i oslo kan jeg få gjort dette - kan man fremdeles gå i en frisørsalong å gjøre det eller anbefales noe annet???
Orthia Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Ja da, dette gjøres fremdeles i frisørsalonger. Det finnes også piercingstudioer, men det er nok ikke nødvendig å gå dit for vanlig ørehulling.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Dette går enkelt og greit hos frisøren.
Gjest Diva i.i. Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Jeg tok mine siste hull i ørene i et piercingstudio. Det sies at å pierce ørene er bedre / sunnere enn å bruke pistol hos frisør. Jeg vil personlig anbefale deg å pierce i stedet, men du må velge selv Det er jo bare å evt ringe en frisør og et piercingstudio å forhøre deg ? Lykke til
14062003 Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Sist jeg tok hull i øret, gjorde jeg dette hos frisør. Frisøren knota litt med å få satt fast øredobben i pistolen og to dager etterpå hadde jeg infeksjon av gule stafylikokker (og de er HISSIGE og legen ble SKREMT) fra øret og ned i skuldra! Frisøren mente jeg måtte være allergisk. Men man får ikke gule stafylikokker av det og dessuten hadde jeg 4 hull i øra fra før - uten problemer.
Gjest Diva i.i. Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Uæh! En GOD grunn til å gå til en spesialist, dvs. piercer..... Der er de NØYE med hygienen asså! Det hørtes helt forferdelig ut! Idiotisk av frisøren å skylde på allergi...
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Ikke ti ville hester hadde fått meg inn i et piercingstudio..... *Tex er iiiiikke fordomsfull.....) :oops: Så jeg hadde uten tvil valgt en frisørsalong. Har tre hull på hver side og tatt alle tre hos frisør uten problemer. Min søster er også utdannet frisør og setter hull i ørene på folk, deriblandt på min datter.....
chocolate Skrevet 8. januar 2004 #8 Skrevet 8. januar 2004 Et tips er å dra til studio M creativ i nils juels gate! Der tok jeg hull i ørene, fikk tipset i en gullsmedforrestning. Hun har nyere og et litt annerledes system enn vanlige frisører. Koster litt mer da.. 350 for begge hullene. Lykke til med hullene
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 Det høres kanskje rart ut- men gå til Scorpius øverst på Grünerløkka! Det er en butikk som selger alt fra smykker og klær til røkelse, og de er veldig flinke og hjelpsomme der. Jeg har seks hull i ørene, og har tatt alle der. Det koster 35 kroner for to hull inkludert nikkelfrie øredobber. Du kan velge mellom sølv, gull, steiner og perler. Selv om det er veldig billig er de flinke på hygienen, de desinfiserer ører, dobber og pistol godt før innskytinga. Jeg tok mine første fire hull i frisørsalong, men fikk infeksjon hver gang. Har ikke hatt noe problemer med hullene fra Scorpius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå