Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å date en helt fantastisk mann, og kjemien mellom oss er elektrisk. Vi bor i kollektiv begge to, så ikke alltid det passer å ha sex der vi bor, kan bli litt flaut iblant, hehe.

Det jeg lurer på er om det er noen steder rundt om i Oslo folk her kan abefale for nyforelskede turtelduer som vanskelig kan holde hendene unna hverandre? Tenker f.eks. på diskre kafeer, barer, eller andre steder hvor man f.eks. relativt ubemerket kan snike seg vekk på et toalett sammen en ti minutters tid, eller andre offentlige/halvoffentlige steder hvor man kan kline litt råere og mer langvarig uten at man er altfor mye sjenanse for andre?

Gleder meg til det blir varmere i været, da blir jo mulighetene mange flere...Men enn så lenge, kald vinter.

Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta inn på et hotell?

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta inn på et hotell?

Eh, det er jo ganske dyrt. Vi er studenter begge to.

Skrevet

Har dere ikke enge rom i disse kollektivene? Hvorfor skulle det passe dårligere å ha sex på rommet sitt i kollektivet enn ut blant folk eller på et offentlig toalett?

• Liker 8
Skrevet

Har dere ikke enge rom i disse kollektivene? Hvorfor skulle det passe dårligere å ha sex på rommet sitt i kollektivet enn ut blant folk eller på et offentlig toalett?

Fordi det er nesten alltid en eller annen hjemme, og det er veldig lytt. Det er ikke alle som er like hemningsløse, jeg ville blitt dødsflau om noen av de jeg bor sammen med hørte at vi...gjorde noe på rommet mitt.

Skrevet

Fordi det er nesten alltid en eller annen hjemme, og det er veldig lytt. Det er ikke alle som er like hemningsløse, jeg ville blitt dødsflau om noen av de jeg bor sammen med hørte at vi...gjorde noe på rommet mitt.

Men ukjente folk på kafeer er det ikke så farlig å ha sex i nærheten av? Du blir ikke dødsflau av det?

• Liker 6
Skrevet

eeh, så da er det bedre at noen kan oppdage dere på kafe/bar/toalett som du skreiv i HI ditt??

Skrevet

Får bare lete dere frem. Overraskende hvor mange steder som går an ;)

• Liker 1
Skrevet

Men ukjente folk på kafeer er det ikke så farlig å ha sex i nærheten av? Du blir ikke dødsflau av det?

Det ville vært flaut ja, men de er jo fremmede jeg ikke behøver å forholde meg til i hverdagen, så det hadde ikke vært så ille som å bli oppdaget av noen der jeg bor.

Skrevet

Det ville vært flaut ja, men de er jo fremmede jeg ikke behøver å forholde meg til i hverdagen, så det hadde ikke vært så ille som å bli oppdaget av noen der jeg bor.

Ærlig talt, har du ikke hørt om normal folkeskikk? Skal jeg sitte på kafe og spise for så å oppdage at noen har sex ved nabobordet? Hvor trashy er det mulig å bli?

• Liker 9
Skrevet

Ærlig talt, har du ikke hørt om normal folkeskikk? Skal jeg sitte på kafe og spise for så å oppdage at noen har sex ved nabobordet? Hvor trashy er det mulig å bli?

Sex ved nabobordet? Er du dum eller, kan ikke lese? DET er trashy det, å være nærmest analfabet.

Nei, har da aldri tenkt å ha sex ved et bord. Skjerp deg.

Skrevet

Sex ved nabobordet? Er du dum eller, kan ikke lese? DET er trashy det, å være nærmest analfabet.

Nei, har da aldri tenkt å ha sex ved et bord. Skjerp deg.

Ta deg en tur ut av Oslo og finn deg en utedass du kan ha sex i, så slipper normale folk å ha sånt oppsop som deg i nærheten når vi skal ut på byen.

• Liker 3
Skrevet

Hvis dere går på et kjøpesenter kan dere ha sex på en av doene (handikap) ;) god plass og det er alltid bråkete, slik at ingen hører :)

• Liker 1
Skrevet

Lei dere inn på et hotell eller stikk hjem til en av dere. Å ha sex på et offentlig toalett er jo bare ekkelt uansett, og om noen kan høre/se dere er det i tillegg direkte uhøflig. Det høres nesten ut som om du tenner på tanken på å bli oppdaget av noen fremmede.

• 1 år senere...
Gjest Anonym
Skrevet

Mange som ble hissige her. Hvor stuck up kan man bli. Må være spennende med utesteder. Hørte dere ikke det? Det passer dårlig med hjemme! Lykke til og kos deg du :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Har begynt å date en helt fantastisk mann, og kjemien mellom oss er elektrisk. Vi bor i kollektiv begge to, så ikke alltid det passer å ha sex der vi bor, kan bli litt flaut iblant, hehe.

Det jeg lurer på er om det er noen steder rundt om i Oslo folk her kan abefale for nyforelskede turtelduer som vanskelig kan holde hendene unna hverandre? Tenker f.eks. på diskre kafeer, barer, eller andre steder hvor man f.eks. relativt ubemerket kan snike seg vekk på et toalett sammen en ti minutters tid, eller andre offentlige/halvoffentlige steder hvor man kan kline litt råere og mer langvarig uten at man er altfor mye sjenanse for andre?

Gleder meg til det blir varmere i været, da blir jo mulighetene mange flere...Men enn så lenge, kald vinter.

Ta dere en telttur! Gå tur i fjellet og sett opp et telt. Jeg og min samboer gjorde det engang (til tross for at jeg ikke er noe turmenneske), men det var altså veldig koselig :-)

Skrevet

Min mann observerte engang en rendezvous på parkeringsplassen ved Vestre Gravlund (en bil som humpet og rystet). Så hvis dere har bil, så.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere går på et kjøpesenter kan dere ha sex på en av doene (handikap) http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif god plass og det er alltid bråkete, slik at ingen hører http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif

Ja, for de som er handikappet kan jo bare vente til dere er ferdige.

Anonymous poster hash: 25fbe...de1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I skogen rundt Sognsvann skal det visst være bra med sextrafikk.

Anonymous poster hash: 26fe0...7c0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...