siine Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Det er ikke noen som tilfeldigvis har denne stående som har mulighet til å skjekke ingrediensene, og se om den inneholder SLS? Har den selv, men der ingrediensene står, er det noe annet over, slik at det er umulig å se. I tilegg har ikke feelunique ingredienseliste på denne.
Honesty Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 SLS og SLES er skumdannere, og dermed mest brukt i produkter som skal skumme. Jeg vil bli veldig overrasket dersom du finner dette i et produkt som skal påføres etter hårvask.
Gjest badeand1 Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Aqua, Propylene Glycol, Betaine, Panthenol, Valine, Benzyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Methylparaben, Carbomer, Aminomethyl Propanol, Disodium EDTA, Tilia Cordata Extract, Salix Alba Bark Extract, Propylparaben Nope. http://www.beautybay.com/haircare/wellasp/balancescalpleaveinlotion/
-Turtle Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Herregudfader! Jeg tror jeg sitter for mye her inne... I natt drømte jeg nemlig t jeg hadde en sånn en liggende, så jeg sjekket ingredienslisten for deg. Gurimalla
siine Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2012 hahaha! Har nok skjedd meg å turtle, men drømte ikke så spesifikt! Hadde en mistanke om det Honesty, men er veldig usikker når det kommer til hårpleie. Tusen takk for svar Mortem. Settes stor pris på! Gjelder dere andre også :D Er det noen som er litt dreven på hårpleie og vet om det er noen ingredienser her som ikke er god for veldig vintertørr hodebunn. Har gått til innkjøp av John Master Organic zinc and sage ++ Og tenkte å kombinere den med denne, hvis den inneholder gode ingredienser. Går snart i lufta av den irriterende hodebunnene, den har kostet meg mange bortkastede kroner å begynner å bli lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå