Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går i 10. klasse og skolen min slutter 22.juni. Men pappa bestilte billetter istad til ferien - og det fra 17.juni og til 15. august. Begynner jo på vidergående, så jeg antar at jeg rekker dette siden jeg skal tilbake 15. august. Det for jeg skjekke med skolen i morgen, men er kjempe bekymret for eksamen. Rekker jeg dette? Er jo en søndag jeg drar på - men så er det en uke til på skolen. Er det ofte eksamen siste uka på skolen i 10. klasse ?

Og så lurte jeg på en ting til . Hvor stor er sannsyneligheten for at jeg kommer inn på førstevalget (Helse og sosial) når jeg hadde 4.2 i snitt første halvår i 10? Jobber så hardt jeg kan med skole - har ikke tid til noe annet enn det og trening. Venner for vente til annenhver helg, eller kanskje mer enn det også. Er kjempesliten, får håpe innsatsen viser resultater ogsåå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde eksamen i 10. i slutten av Mai. Muntlig i begynnelsen av Juni. Siste uka var bare tull, egentlig!

Og om du kommer inn eller ikke kommer an på snittet til skolen du søker.

Skrevet

Vi hadde eksamen i 10. i slutten av Mai. Muntlig i begynnelsen av Juni. Siste uka var bare tull, egentlig!

Og om du kommer inn eller ikke kommer an på snittet til skolen du søker.

Takk:) Tror det er 3,2

Skrevet

Da ser det jo lovende ut, bare fortsett å vær flink og jobbe :)

Skrevet

I Oslo er siste eksamensdato på 10. trinn fredag 8. juni - muntlig trekkfag.

Skrevet

Her hvor min sønn går, er siste muntlige eksamen 14 juni. Men i 10 er det alltid en avslutning for alle 10 klassinger med foreldre, lærer og andre ansatte på skolen kvelden før siste skoledag den går du sannsynligvis glipp av. tillegg må du søke deg fri den siste uken og det fraværet vil sannsynligvis komme på vitnemålet etter de nye reglene.

Jeg må si jeg synes din far skulle tatt hensyn til at skolen ikke er ferdig ennå når han bestiller biletter til en ferie. Det hadde vel ikke kostet så mye mer å utsette avreisen en uke.

Skrevet

Sjekk nettsiden til skolen din, all slik informasjon ligger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...