Virina Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har behov for ny rettetang, og har bestemt meg for GHD etter å ha hørt veldig mye positivt om merket. Spørsmålet er om noen av dere har erfaringer med å bestille GHD rettetenger over nettet til en litt rimelig pris? Har ikke akkurat 2000 kroner å punge ut for en enkelt rettetang for øyeblikket Hadde satt veldig stor pris på all den veiledning jeg kan få
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Her: Min lenke Feelunique er sertifisert GHD forhandler og en trygg side å bestille fra. Leveres med britisk strømplugg som du skrur av og så ligger der europeisk strømplugg inni. Enkelt å fikse. 1
Virina Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2012 Her: Min lenke Feelunique er sertifisert GHD forhandler og en trygg side å bestille fra. Leveres med britisk strømplugg som du skrur av og så ligger der europeisk strømplugg inni. Enkelt å fikse. Ah, kjempeflott, tusen takk Denne har keramiske plater?
Khf Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Jeg ville vært forsiktig med å handle over nettet. Jeg er frisør og snakker ofte med selgere fra GHD og de sier det er forferdelig mye kopier rundt forbi. De anbefaler å bruke GHD sin egen nettside hvis du skal kjøpe på nett. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spart til du hadde råd til å kjøpe den hos en frisør. Husk å ta vare på kvitteringen, det er 2 års garanti
Ambivalent Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg ville vært forsiktig med å handle over nettet. Jeg er frisør og snakker ofte med selgere fra GHD og de sier det er forferdelig mye kopier rundt forbi. De anbefaler å bruke GHD sin egen nettside hvis du skal kjøpe på nett. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spart til du hadde råd til å kjøpe den hos en frisør. Husk å ta vare på kvitteringen, det er 2 års garanti Mange har kjøpt GHD fra feelunique, og er fornøyd med det. På GHDs nettsider står det jo også at feelunique er godkjent forhandler av dem, og det er derfor nøyaktig de samme rettetengene de selger. GHD koster ofte over dobbelt så mye hos norske frisører. 2
Snop Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Jeg ville vært forsiktig med å handle over nettet. Jeg er frisør og snakker ofte med selgere fra GHD og de sier det er forferdelig mye kopier rundt forbi. De anbefaler å bruke GHD sin egen nettside hvis du skal kjøpe på nett. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spart til du hadde råd til å kjøpe den hos en frisør. Husk å ta vare på kvitteringen, det er 2 års garanti Så lenge man kjøper fra en sertifisert forhandler (Feelunique) er det jo ikke vits i å kjøpe hos frisør, da kan man jo være sikker på å få en ekte uansett Det som er flott med Feelunique er også at det er gratis frakt og at de betaler tilbake tollen, det gjør jo ikke GHD sin nettside. 2
Virina Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2012 Så lenge man kjøper fra en sertifisert forhandler (Feelunique) er det jo ikke vits i å kjøpe hos frisør, da kan man jo være sikker på å få en ekte uansett Det som er flott med Feelunique er også at det er gratis frakt og at de betaler tilbake tollen, det gjør jo ikke GHD sin nettside. Okei, så man kan altså være helt trygg når man handler hos feelunique? Men, de betaler tilbake tollen, sier du? Hvordan går dette for seg?
Quirky Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Okei, så man kan altså være helt trygg når man handler hos feelunique? Men, de betaler tilbake tollen, sier du? Hvordan går dette for seg? Du scanner eller tar bilde av kvitteringen du får på postkontoret når du henter pakken og betaler moms/fortollingsavgift, og sender så en mail med dette som vedlegg til Feelunique. Du har pengene på konto i løpet av 2-4 virkedager.
Virina Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2012 Tusen takk for alle hjelpende svar, en GHD rettetang er nå bestilt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå