Gå til innhold

TV3 vurderer norsk homsepatrulje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/artic...rticleID=703923

Meld meg på! Jeg sier gjerne ja takk til å få noen homser på besøk som kan pusse opp , gi meg nye klær og gi meg et par nye oppskrifter til å servere min kjære :D Er villig til å tolerere en god del rumpeklapsing for nyoppusset leilighet og ny garderobe ...

HeterooghåpløststilløsLøwen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article.jhtml?articleID=703923

Meld meg på! Jeg sier gjerne ja takk til å få noen homser på besøk som kan pusse opp , gi meg nye klær og gi meg et par nye oppskrifter til å servere min kjære :D Er villig til å tolerere en god del rumpeklapsing for nyoppusset leilighet og ny garderobe ...

HeterooghåpløststilløsLøwen

Åh, Åh, Åh!!!!! Herlig, gøy, stilig!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Melde på Mannen!!! Huset er greit nok, men han trenger litt opp-pussing og kos!!!

Du da Løwen - barsking som du er - trenger da ikke det! :-?

Skrevet

Spørsmålet er bare om de klarer å lage et like bra opplegg. Det har jo vist seg at norske versjoner av reality ikke ofte er like vellykket. :klø: holder meg stort sett til orginalene jeg.

Skrevet
[Du da Løwen - barsking som du er - trenger da ikke det! :-?

Trenger og trenger :roll: Hadde ikke skadet. Men leiligheten trenger det virkelig!!

Skrevet

Trenger og trenger :roll: Hadde ikke skadet. Men leiligheten trenger det virkelig!!

Vi kan lage en pakkeløsning - hvis de pusser opp mannen min og leiligheten din er alle fornøyd :ler:

Skrevet
Spørsmålet er bare om de klarer å lage et like bra opplegg. Det har jo vist seg at norske versjoner av reality ikke ofte er like vellykket. :klø: holder meg stort sett til orginalene jeg.

Akkurat det jeg også tenkte. Klarer de å leve opp til orginalene og forventningene.

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Du får spørre kjæresten din (hvis du har en, da :wink: ) om å melde deg på! Men det hadde jo vært rasende mere festlig hvis de amerikanske tok seg en Europa-turné, da hadde jeg kanskje meldt på min kjære! Han trenger det ikke, langt der i fra, men mulig leiligheten hans kunne trengt litt stell :ler:
Skrevet
:ler: Du får spørre kjæresten din (hvis du har en' date=' da :wink: ) om å melde deg på! [/quote']

Hvem? :forvirra:

Skrevet

Akkurat det jeg også tenkte. Klarer de å leve opp til orginalene og forventningene.

Jeg syens det er mye hastverkarbeid, skjønner jo at det må bli sånn da slike programmer fort går ut på dato, men noen burde gjøre seg mer flid med ytforming og valg av deltagere/ programledere.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Øh, Løwen, Løwen må be kjæresten sin om å melde seg på! :oops:

Ellers enig med Midnattsol og Arwen, casting i disse programmene blir ofte så som så, fordi det skal gå så utrolig fort!

Skrevet

Ok, jeg bare datt litt ut. :wink:

Skrevet

Og de bør helst få til litt bedre ting enn det oppussingsprogrammet på NRK som jeg ikke husker navnet på i farta. Der er det mye skikkelig jævlig :o

Men akkurat de Fab 5 gutta kan sakene sine, så dem hadde jeg gjerne tatt i mot. 5 tilfeldig sammenraskede norske homser kan bli ganske katastrofalt :ler: De bør jo ha godt over middels peil, og jeg tilhører nok dem som ikke tror at slikt deles ut samtidig som legning ...

Skrevet

De burde stille sterkt - Mads Moe er selvskreven lagleder av en norsk homsepatrulje! :ler:

Skrevet
Sammen med Blomster-Finn?

Jeg tenkte på ham også, men er ikke han gift - eller var han gift og har kommet ut av skapet etterpå?

Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Skjønner ikke helt at dere må disse Forandring Fryder så fælt. Var jo rasende festlig å se på! Det var jo hun derre Anette Skunk som sto for de hesligste innslagene, hobbylimte småting på barnerom som skriker etter å bli puttt i munnen av babyer og den slags. Mads Moe er god. Hva med ham og Yngve Freiholt :ler:

Skal jammen meg melde på kjæresten, jeg, før han vet ordet av det er han blitt ny, han og leiligheten, men da ditcher han muligens meg for en yngre (og om mulig) vakrere modell... hm, litt usikker nå

*Glammy går i tenkeboksen*

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenkte på ham også, men er ikke han gift - eller var han gift og har kommet ut av skapet etterpå?

Han var gift, har voksne barn, er nå skilt fra sin kone og er samboer, muligens partner med sin mann gjennom mange år.

(Fytterakkern så tørt jeg kan uttrykke meg noen ganger)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med Robert Stoltenberg som spiller Yngve Freiholt? Han er jo homofil og morsom i virkeligheten også, og etter Borettslaget kan han alt fra hundestell til modelljobbing, blomsterstell, vaktmesterjobbing, interiør, sminke og konefinning :hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Mads Moe er god. Hva med ham og Yngve Freiholt :ler:  

Hei gjest, for sent, jeg har allerede foreslått Yngve! :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Du foreslår ikke Yngve, men Robert... Sorry :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...