Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Ville bare tipse om noen produkter som jeg ble veldig positivt overasket over.

Sunsilk sjampo og balsam for tørt og skadet hår. mørkegrønn flaske.

Jeg bruker vansligvis redken all soft og alltid holdt meg til det pga håret mitt er naturlig tørt, stort og har veldig tykt hår med tykke hårstrå. håret blei mykt og fint og nesten like fint som med produktene fra redken.

Pga stramt budsjett så kjøpte jeg disse til kun 19,50 flaska på H&M! UTROLIG billig.

hadde ikke forventa dette av billige produkter. herlig:)

Skrevet

Sunsilk er søppel.

• Liker 4
Gjest Raptuza
Skrevet

Kjenner ei som bruker Sunsilk lysegrønn flaske og er veldig fornøyd.

Skrevet

Er det ikke bare silikonet og slike ting som legger seg utpå håret og får det til å se flott og perfekt ut? Så når du har brukt det en stund, og slutter, så ser du virkningen av den dårlige shampooen og balsamen..

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke bare silikonet og slike ting som legger seg utpå håret og får det til å se flott og perfekt ut? Så når du har brukt det en stund, og slutter, så ser du virkningen av den dårlige shampooen og balsamen..

Nettopp.

Skrevet

Det er silikon i frisørsjampo også. Hvorfor tror folk frisørsjampo er silikonfrie?

• Liker 3
Skrevet

Hei:) Ville bare tipse om noen produkter som jeg ble veldig positivt overasket over.

Jeg bruker vansligvis redken all soft og alltid holdt meg til det pga håret mitt er naturlig tørt, stort og har veldig tykt hår med tykke hårstrå. håret blei mykt og fint og nesten like fint som med produktene fra redken.

Pga stramt budsjett så kjøpte jeg disse til kun 19,50 flaska på H&M! UTROLIG billig.

Det er ikke så rart fordi frisør og butikksjampo inneholder de samme stoffene. Forskjellen er at man betaler 35 for en butikksjampo og 250 for frisørsjampo.

Skrevet

Hvis Sunsilk turkis flaske :sjarmor: ja så er jeg også enig!

Gjest Spinell
Skrevet

Skal man bruke butikksjampo, kan man like gjerne kjøpe First Price først som sist. Den er billigst, og ikke dårligere enn Sunsilk eller Define.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke så rart fordi frisør og butikksjampo inneholder de samme stoffene. Forskjellen er at man betaler 35 for en butikksjampo og 250 for frisørsjampo.

FORSKJELLEN er at butikksjampo inneholder betydelig større mengder med silikon, som tetter igjen hodebunnen.. Frisørsjampo har ikke så store mengder at det tetter igjen hodebunnen. Hilsen frisør

• Liker 3
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

dobbeltpost

Endret av Spinell
Skrevet

FORSKJELLEN er at butikksjampo inneholder betydelig større mengder med silikon, som tetter igjen hodebunnen.. Frisørsjampo har ikke så store mengder at det tetter igjen hodebunnen. Hilsen frisør

Kan legge til at silikon er ikke bare silikon. Butikksjampoene, i tillegg til å inneholde større mengder, har som oftest oljebaserte silikoner, som er mye vanskeligere å vaske ut.

• Liker 2
Skrevet

Har hørt om disse vannbaserte og oljebaserte silikonene.. Hvordan kan en vannbasert silikon i det hele tatt feste seg på håret når den er vannbasert?? Man skyller jo håret med vann og da er det logisk at silikokonen følger med. Har ikke tro på at en sjampo pleier så fryktelig mye jeg da, sjampo er hovedsaklig en oppfinnelse for å rengjøre håret. Hvorfor forventer folk så forferdelig mye av såpe? Det er det sjampo består av 99% vann og såpestoff. Eneste store forskjellen mellom de må være pris og litt forskjell på mildhet.

Skrevet

Nå bruker ikke jeg vanlig frisørshampo og prøver å vaske håret minst mulig, men frisørshampoene inneholder også mer pleiende ingredisenser og er mer konsenterte enn butikkshampo.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv! Jeg prøvde Wella shampo og balsam i mangel av Redken, og ble positivt overrasket. Den fortsetter jeg med :)

Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv! Jeg prøvde Wella shampo og balsam i mangel av Redken, og ble positivt overrasket. Den fortsetter jeg med :)

hehee morsomt å se om liksom infoen som jeg liksom ikke vet fra før av;) det er snakk om at jeg bruker det når jeg har stramt budsjett. jeg kjøper mine redken produkter på www.feelunique.com uansett så jeg betaler ca 90 å noe for sjampoen som varer meg ett år.

syns d er kjekt å dele tips bare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...