AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Til alle dere som tenker på å reise til Kristiansand Dyrepark. IKKE bo på Rica Dyreparken Hotell! Det er svindel og bedrag fra ende til annen! Jeg og min sønn skulle reise sammen med en venninne og hennes to barn i fjor sommer. Vi hadde lyst til å unne oss litt ekstra og på nettsiden så Rica hotellet veldig fint ut. Jeg ringte dit i april for å forhøre meg om rommene i og med at det sto veldig lite på nettsiden. Jeg sa vi var fem stk og om de hadde store nok rom eller om vi burde ha to. Fikk da til svar at det var ikke noe problem! Rommene var romslige og fine. Prisen for et rom i tre netter var rett i underkant av 8000 (!)kr. Forventningene var temmelig høye og skuffelsen ennå større når vi kom frem i juli og ble tildelt et tomannsrom med tre ekstra oppredninger! Det var altså en dobbeltseng, en sovesofa og en madrass på gulvet! Ingen gulvplass ingen og kun et trangt lite skap med knapt nok plass til klærne til to.... Her skulle vi altså bo fem stk!!! For 8000kr... Vi prøvde selvfølgelig å klage, men fikk til svar at det var sånn rommene deres var. Det er ikke slik rommene på nettstedet ser ut, sa jeg. Nei, det bare noen få rom som så slik ut... Siste dagen snakket jeg med resepsjonssjefen og møtte da det mest arrogante kvinnemennesket du kan tenke deg. Ikke mye å hente der heller. Vi fikk totalt 600kr i avslag som plaster på såret... Når vi kom hjem skrev vi nok en klage til Rica, men heller ikke her var det mye å hente. Frokosten er jo et kapittel for seg... Alt for liten matsal til alt for mye mennesker. Du har flaks hvis du slipper å stå i kø for å få deg bord! Dyreparken er kjempefin og den besøker vi gjerne igjen, men da tror jeg vi skal leie oss et sommerhus. Rica skal ihvertfall få slippe å ha meg som gjest noe mer!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 kjipern. men nå er det mulig å bo i Abra Havn også http://www.dyreparken.no/abrahavn/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå