Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør man få med seg når man er i Bodø? Jeg skal være der i 2-3 dager i sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bør man få med seg når man er i Bodø? Jeg skal være der i 2-3 dager i sommer.

Saltstraumen, den er et must. Et stykke syd for selve byen. Når den er på sitt kraftigste så ser det ut som det er en diger foss gjennom sundet.

Kjerringøy, et gammelt handelssted litt nord for byen, godt bevart og ofte brukt til filminnspillinger.

Skrevet

Saltstraumen er jo en klassiker, og jeg vil også anbefale en tur opp på keiservarden, ca 40 min å gå opp og du får utsikt over hele Bodø. Om sommeren er det også fint å sitte på kaia eller gå en tur langs moloen. Det er jo også et par museer hvis man er interessert i slikt, bla. luftfartsmuseet. Nå har også kjøpesenteret city nord bygd ut og blitt digert, så en shoppingdag er å anbefale.

Hvis man vil se områder rundt Bodø er Kjerringøy veldig fint, og øyhopping i skjærgården utenfor Bodø kan man også gjøre.

• Liker 1
Skrevet

naturen.

Skrevet

få med seg når flyet går tilbake.

Skrevet

få med seg når flyet går tilbake.

hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode svar!

Er det enkelt å komme seg rundt i Bodø når man ikke har bil? Regner med at det ofte går busser? Og hvordan er det å komme seg fra flyplassen og til sentrum? Bør man ta taxi når man har med seg bagasje, eller går det flybuss til hotellene?

Skrevet

Det er gåavstand fra flyplassen til sentrum, og det er godt skiltet. I tillegg går det busser:)

• Liker 1
Skrevet

En Amaretto-kaffe på Kafe Kafka,Saltstraumen og om det klaffer; Parken-festivalen! :)

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 12.2.2012 den 14.34, Kjetil E skrev:

Saltstraumen, den er et must. Et stykke syd for selve byen. Når den er på sitt kraftigste så ser det ut som det er en diger foss gjennom sundet.

Kjerringøy, et gammelt handelssted litt nord for byen, godt bevart og ofte brukt til filminnspillinger.

Kan du anbefale restursanter i Bodø?

Gjerne åpen i de røde dagene i påskeferien :)

Anonymkode: 0fdf3...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...