AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Vurderer å kjøpe den boka,syns du den er bra?
Filliputt Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har lest den, og syntes den var helt OK. Helene Uri skriver veldig godt, og det gjør hun i denne boken også, men dette er ikke den beste historien hun har kommet med. Romanen handler om fire kvinner, og noe av det jeg synes er problematisk er at Uri ikke rekker å etablere karakterene sine skikkelig. Med andre ord blir man ikke godt nok kjent med hovedpersonene til å virkelig bli engasjert i det som skjer med dem underveis. Men den er ikke direkte dårlig, altså!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Ok;-) takk for svar. Hvilken er den beste av Uri syns du?
Dragonfly84 Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Åååå, den er så BRAAAAA! Jeg syns den er helt fantastisk. Den beste boka hun har skrevet Jeg endte opp med å lese nesten hele boka høyt for kjæresten, for det var så mye jeg syns var så morsomt, og så mange skildringer som var så treffende. Ellers syns jeg Den Rettferdige var bra, men den hadde en litt mørk, ekkel stemning hele boka. De beste blant oss var også bra, men ikke like bra som Kjerringer. Engel av Nylon var grei nok, men veldig trist. Dyp rød 315 var fascinerende, forstyrrende, underholdende, men absolutt ikke like bra som Kjerringer. Honningtunger har jeg ikke lest, men den må jeg få tak i snart Jeg ville absolutt gått for Kjerringer hvis jeg skulle valgt bare en Endret 12. februar 2012 av Dragonfly84
Kosemose Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har lest den, eller dvs jeg sluttet å lese på et tidspunkt. Ikke at jeg bevisst la den bort, men jeg sluttet å ta den fram igjen for å fortsette. Fordi jeg syns den var kjedelig og forutsigbar og ja, vet ikke helt. Og det er sjeldent jeg slutter å lese i en bok! Jeg syntes Dyp Rød var fasinerende og spennende, og jeg slukte De beste blant oss, og likte også veldig godt Honningtunger. Flere av henne har jeg vel ikke lest? Så har ingen ting i mot Uri, tvert i mot, og var veldig positivt innstilt da jeg satte i gang. Men fenget virkelig ikke. Nesten litt merkelig, kanskje jeg bør gjøre et nytt forsøk?
Dragonfly84 Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har lest den, eller dvs jeg sluttet å lese på et tidspunkt. Ikke at jeg bevisst la den bort, men jeg sluttet å ta den fram igjen for å fortsette. Fordi jeg syns den var kjedelig og forutsigbar og ja, vet ikke helt. Og det er sjeldent jeg slutter å lese i en bok! Jeg syntes Dyp Rød var fasinerende og spennende, og jeg slukte De beste blant oss, og likte også veldig godt Honningtunger. Haha, så rart! Jeg hadde litt samme opplevelse som deg med De beste blant oss, bare ikke like sterkt som du følte det. Jeg syns den var forutsigbar og derfor ikke like bra. I tillegg til at jeg syns den ble for repetitiv.
Kosemose Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Haha, så rart! Jeg hadde litt samme opplevelse som deg med De beste blant oss, bare ikke like sterkt som du følte det. Jeg syns den var forutsigbar og derfor ikke like bra. I tillegg til at jeg syns den ble for repetitiv. Jøss, hehe, det var litt morsomt, for den boka syntes jeg var kjempebra Nei, hva er det de sier - smaken er som baken?
Filliputt Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Ok;-) takk for svar. Hvilken er den beste av Uri syns du? Jeg syntes Dyp rød var fascinerende, og storkoste meg med De beste blant oss. Der leker hun seg virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå