Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd foundationen fra Tikei?

Er det noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den de siste månedene, og er fornøyd. Den holder ikke nesen min matt hele dagen, og jeg kjenner at jeg har på sminke, men sånn er det med absolutt alle foundations jeg har prøvd, så den skiller seg ikke negativt ut.

Skrevet

Jeg er sånn passe fornøyd På vinterhuden min er det for tørt. det blir nesten smærtefult å ha på, selv om jeg er flink med fuktighet under. Det ser heller ikke så lekkert ut pudderet henger seg opp i småhårene og urenhetene i ansiktet. Kanskje det blir bedre når huden min blir bedre til våren har alltid umulig hud i vinterhalvåret. Er du kke plaget med tørr hud er sikkert tikei perfekt for det. Får ikke kviser av det og det er billig!

Skrevet

Hvor kjøper man det billigst? Og er den bedre til å matte ned fet hud enn Everyday Minerals sin "matte finish"?

Skrevet

^ Selges kun på hjemmesiden deres, tikei.no :)

Skrevet

Brukt den i noen år nå, eneste foundationen jeg har vært fornøyd med så langt.

Har prøvd alt jeg har kommet over på nett og i butikk, flytende og mineral.

Skrevet

Enig med Regza, jeg har prøvd ALT og har ikke vært fornøyd før jeg prøvde Tikei. Perfekt til min blandingshud. Dekker medium og matter ned, men har du fet hud anbefaler jeg mineral primer under foundation for å få den til å sitte hele dagen. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...