Gå til innhold

Sjokoladefontene logistikk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ser at det finnes flere tråder om sjokoladefontener allerede, men synes de er litt for gamle og har lest gjennom noen av de og ikke funnet fram til svaret jeg er ute etter.

så jeg spør her: Er det noen som har hatt/skal ha sjokoladefontene til bryllupet sitt? hvordan ordner dere det?

Jeg har litt problemer med logistikk her... Jeg vet jeg må ta med meg fontenen til festlokalet, men hvordan tar jeg med meg sjokoladen? (haha jeg vet, det høres dumt ut) jeg lurer fordi sjokoladen må jo smeltes rett før den skal inn i sjokoladefontenen... da må jeg ta med meg en bøtte med flytende sjokolade til festlokalet? (nå hørtes det enda dummere ut haha) hvordan løste dere dette?

takker for svar!

Endret av Natalie_M
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Du må nok ha ein person, t.d. ein av servitørane, som ordnar med dette, inkludert å smelte sjokoladen osv.. Vedkommande må lærast opp, og få prøvd ut det heile før festen.

Skrevet

Du må nok ha ein person, t.d. ein av servitørane, som ordnar med dette, inkludert å smelte sjokoladen osv.. Vedkommande må lærast opp, og få prøvd ut det heile før festen.

Takk for svar... ser ut som veldig mye mas for servitørene/kokkene... tror vi dropper det :)

Skrevet

Takk for svar... ser ut som veldig mye mas for servitørene/kokkene... tror vi dropper det :)

Like så greit, for gjestene bruker den heller ikke, da det er altfor klissete å styre med i pentøy.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har lest flere steder at det visstnok var stor suksess med sjokoladefontene i bryllupet, så har nå sendt mail til hotellet om de har anledning til å ordne det for oss.

Jeg kjøper inn fontenen selv, så må kjøkkenpersonalet smelte sjokoladen og helle den oppi.

Trenger vel ikke bli så grisete, man bruker vel spisespinner som man stikker jordbærene og marshmallowsene på før man stikker de inn i fontenen...

Skrevet

vi hadde det (i utlandet) og da fulgte det med en person som satte den opp, ordnet med sjokoladen, satte ut frukt, tallerkener og pinner. Hun ryddet og fylte på med frukt underveis.

Alt man kan sette bort til andre i bryllup er bra - hvorfor bruke bryllupsdagen til å stresse med det selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...