Gå til innhold

Under to uker igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det faktisk under to uker igjen til bryllupet! Og jeg er litt for rolig tror jeg. :gjeiper:

Jeg VET at vi ikke er ferdige med alle forberedelsene, jeg VET at jeg veier 5 kg mer enn jeg hadde planlagt før dagen, og jeg VET at det kommer til å være mye vi har glemt.

Likevel sitter jeg her og drikker kaffe som om det er en helt vanlig søndag.

Når slår panikken inn? Var du rolig siste to ukene, eller hadde du panikk?

Eneste gangen jeg døde litt var da presten var på besøk og spurte oss hvor lenge vi har vært sammen. Meg: "Ett år akkurat." Presten: "Hvor lenge har dere kjent hverandre da?" Meg: "*kremt* Ett år akkurat." :sjenert:

What's ment to be is ment to be :engel:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har igjen tre uker, og, vel, jeg er rolig! Tror faktisk faren min er den som stresser mest :fnise:

Gjest Wei Wei
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvor lenge dere har vært sammen. Det viktigste er hvor lenge dere skal være sammen.

Er du rolig, så er det bare bra.

Lykke til

Skrevet

Fem dager, her! ...og jeg er også overraskende rolig, selv om jeg er litt rastløs.. Hehe. Ikke nervøs! Er på jobb, men må innrømme at hodet ikke henger helt med :fnise:

Er definitivt svigermor som stresser mest her :fnise:

Skrevet

Mens jeg stresser meg opp og har to måneder igjen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hihi :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde jeg også! Men så fikk vi unna prøvetimer, de siste tingene til meg, kaken ble bestilt og blomstene ble betilt, og nå er det bare litt rundt maten og tidsplan og slikt som gjenstår.

Skrevet (endret)

Har egentlig alt klart for meg - gjenstår bare noe småtteri, som bestilling av kirkeprogram osv.... Det som plutselig har begynt å stresse meg er at jeg ikke vet om lokalet vi skal ha vielsen og festen i er ledig kvelden før....så jeg får kanskje ikke sett det før jeg kommer dit og er ferdigpyntet og gifteklar - jeg har så lyst å øve en gang, men det får jeg ikke vite på leeeeeeeeenge - føles det som :fnise:

Det er i utlandet også, så det er ikke bare å stikke innom heller.. Vet jo at alt kommer til å bli kjempefint, har bare en liten stressende djevel på skuldra som tipser meg om ting som kan gå galt :fnise:

Serenity Now!!!! :gjeiper:

Endret av bobbi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...