minienthe Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 sliter vettet av meg hver gang jeg trenger pensko pga pailabbene mine, er det noen som vet om nettbutikker som har litt utvalg i vide pensko ? vet om duoboots men synes ikke de har noe særlig med hæler.
Wonders Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Gabor og Högel har 3 vidder, og nettbutikk... 1
minienthe Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2012 Gabor og Högel har 3 vidder, og nettbutikk... gabor var litt... njæ og högel fant jeg ikke butikken til ? Min lenke nja, lite utvalg der og dessverre Duoboots: http://www.duoboots.com/ duo kjenner jeg til og de har svært lite spennende. er ikke imponert over kvaliteten på støvlettene deres heller.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Evans har brede sko, jeg må ofte ha smaleste bredde der. Klingel, hvis du finner noe i bredde G eller H som ser ok ut. Har også funnet ok sko hos Brandos.no, men da er det greit å velge skinn, lese ev. anmeldelser, se på merke.
minienthe Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 jeg har funnet.... SIDEN !!! er like før jeg blir skofetishist av å se på alle valgmulighetene jeg har der inne jo
Gjest lommerusk Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 jeg har funnet.... SIDEN !!! er like før jeg blir skofetishist av å se på alle valgmulighetene jeg har der inne jo Åååh! Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå